Reacties

mi-bo schreef op 17.06.2022 om 11:49 uur

@jagoe

Welkom Jagoe als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Als het goed gelezen is heeft U een kadobon die U wilt verzilveren, is dit een kadobon van MAGIX.

Ik weet wel dat Microsoft dit heeft.

Vriendelijke groet

Michael

jagoe schreef op 17.06.2022 om 11:54 uur

neen geen cadeaubon. Heb nieuwe video de luxe 2022 gekocht,

Moet via redeem serienummer opvragen. Dit lukt niet. Heb wel al de dvd geïnstalleerd. Ik denk die installatie er af moet en dan opnieuw beginnen, klopt dat?

mi-bo schreef op 17.06.2022 om 12:29 uur

@jagoe

Beste Jagoe.

Heeft U het via Magix.com gekocht of niet, want via shop@magix.net krijgt U een bevestiging mail daar staat installatie link+serienummer in,

Het is mogelijk dat dit in de spammap staat.

Heeft U het ergens anders gekocht, dan zal U via hun contact moeten opnemen.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 17.06.2022 om 13:28 uur

Hallo @jagoe,


Wat bedoelt u precies met: "Installatie lukt niet en met moet via redeem het serienummer opvragen?

Als ik het goed gelezen heb, hebt u VDL 2022 via het internet bij Magix aangeschaft en betaald. Na betaling hebt u hiervan een Opdrachtbevestigingsmail terug ontvangen, met daarin een downloadlink en een P3-serienummer. Als u voor de eerste keer VDL 2022 installeert, gebruik dan deze link en registreer en activeer VDL 2022 met het verkregen P3-serienummer en uw e-mailadres. U kunt ook bij mijn account / mijn producten het P3 serienummer terugvinden. zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Ps. Ik zie, dat uw gebruikersaccount @jagoe reeds vanaf 26-07-2009 actief is. Als het goed is, staan bij mijn account / mijn producten al uw aangekochte Magix Producten.

Laatst gewijzigd door Bol op 17.06.2022, 13:49, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jagoe schreef op 17.06.2022 om 18:30 uur

Hallo @jagoe,


Wat bedoelt u precies met: "Installatie lukt niet en met moet via redeem het serienummer opvragen?

Als ik het goed gelezen heb, hebt u VDL 2022 via het internet bij Magix aangeschaft en betaald. Na betaling hebt u hiervan een Opdrachtbevestigingsmail terug ontvangen, met daarin een downloadlink en een P3-serienummer. Als u voor de eerste keer VDL 2022 installeert, gebruik dan deze link en registreer en activeer VDL 2022 met het verkregen P3-serienummer en uw e-mailadres. U kunt ook bij mijn account / mijn producten het P3 serienummer terugvinden. zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Ps. Ik zie, dat uw gebruikersaccount @jagoe reeds vanaf 26-07-2009 actief is. Als het goed is, staan bij mijn account / mijn producten al uw aangekochte Magix Producten.

Het lukte niet, ook niet op de laptop.

Uiteindelijk heb ik op mijn smartphone ingelogd en en....HET IS GELUKT.

Vouchercode ingevuld, waarna ik tenslotte mijn Serienummer ontving, die ook op mijn vaste computer verscheen!!!

Via 2 links kan ik nu mijn videoprogramma installeren op mijn vaste computer.

Zegt het voort, zegt het voort

Dank JAGOE

Bol schreef op 17.06.2022 om 19:45 uur

Hallo @jagoe,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uiteindelijk toch VDL 2022 hebt kunnen installeren op uw laptop / desktop PC met de verkregen P3-serienummer. Als moderator, blijf ik toch toch nog met een vraag zitten. U spreekt over een Vouchercode, hebt u deze van Magix ontvangen?

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.06.2022, 19:56, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jagoe schreef op 17.06.2022 om 19:54 uur

De vouchercode heb ik van Magix gekregen daar is alles mee begonnen. Die stond op het instructieboekje wat ik ontvangen had.

Jagoe

mi-bo schreef op 17.06.2022 om 20:14 uur

@jagoe

Beste Jagoe.

Het is mij duidelijk, ik zag dit van de week bij Mediamarkt, U heeft in een warenhuis, MAGIX VideoDeluxe 2022 gekocht inclusief dvd, op het boekje stond een voucher code, als U die heeft ingevoerd, zoals het in het boekje staat omschreven wordt serienummer toe gestuurd..

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2022.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 17.06.2022 om 20:18 uur

Hallo @jagoe,

Bedankt👍. Nu wordt mij e.a. duidelijk. Inderdaad, moet u eerst de Vouchercode inwisselen. Maar goed het is u uiteindelijk gelukt.

Fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 17.06.2022, 20:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jagoe schreef op 17.06.2022 om 20:19 uur

Tenslotte

Ik heb alles in één gekocht rechtstreeks bij magix.

Dvd en instructieboekje dat was het.

Op eigen initiatief heb ik mijn smartphone ter hand genomen en dat heeft dus uiteindelijk gelukt.

Hierbij sluit ik de complete discussie hierover en iedereen succes als het op deze manier kan dan op een andere manier

Jagoe