Installeren van Video Deluxe 2024?

marten-hager schreef op 10.04.2024 om 15:54 uur

Beste Rob

Ik heb zojuist gebruik gemaakt van de upgrade aanbieding naar VDL 2024 voor € 29,99. Mijn vraagje is hierover, moet ik eerst de versie van 2023 volledig de-installeren en daarna 2024 geheel nieuw installeren of kan ik direct overgaan naar de installatie van 2024. Ik wil geen 2 versies op de computer namelijk. Groetjes Marten

Reacties

Bol schreef op 10.04.2024 om 18:19 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

U kan / mag VDL 2023 eerst verwijderen maar het hoeft niet. Als u VDL2024 installeert, dan wordt VDL2023 overschreven. U moet VDL2024 wel met het nieuw verkregen P3-serienummer activeren en registreren.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 10.04.2024, 18:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 10.04.2024 om 19:10 uur

Top. Dan nog een aanvullend vraagje. Als ik toch 2024 over 2023 installeer kan ik dan met mijn huidige project, welke nu in 2023 in de maak is, verder gaan?

Bol schreef op 10.04.2024 om 19:26 uur

@marten-hager,

Hallo Marten,

Voor zover ik het weet zijn MVP projectbestanden gemaakt met VDL2023 compatibel met VDL2024.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 10.04.2024 om 19:27 uur

Dank je wel maar weer Rob

marten-hager schreef op 12.04.2024 om 17:39 uur

@marten-hager,

Hallo Marten,

Voor zover ik het weet zijn MVP projectbestanden gemaakt met VDL2023 compatibel met VDL2024.

Succes,

Rob
forum moderator

Rob het is gelukt. Huidige project werkt onder versie 2024. Echter ik heb continue een probleem met de download van ProDaD. Deze heb ik geactiveerd en geïnstalleerd maar het blijft maar telkens de download pijl geven. Via de instellingen ook het serienummer geactiveerd, maar niets helpt. Zie schermprint. Hoe kom ik hier vanaf.

Daarnaast wordt telkens onderstaand scherm getoond om nog extra inhoud te installeren, maar de aangevinkte onderdelen hoef ik (voorlopig) niet. Hoe kom ik van deze melding af?

Bol schreef op 12.04.2024 om 18:18 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

Zet nooit persoonlijke gegevens op een openbaar forum. Ik heb serienummer afgedekt.

Wat onder Effecten / Extra effecten deze kan sluiten door op Extra effecten te klikken. Wanneer problemen met van deze programma's krijgt, dan kan het weer hiervan herinstalleren.

Zie ook:

Als u een clip activeer en klik op ProDaD Vitascene, dan wordt het Vitascene programma geopend.

Hoe kom ik van de melding af extra inhoud te installeren?

Zie: Terugkerende Installationmanager menu (magix.info)

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 12.04.2024, 18:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 12.04.2024 om 18:27 uur

Ja was dom van mij, maar fijn dat je het nog even hebt afgedekt. Nog een vraagje, kan ik de interface van het programma op lichte weergave zetten, alles staat nu op donker.

Bol schreef op 12.04.2024 om 22:54 uur

@marten-hager

Hallo Marten,

Voor zover ik het weet, is het niet mogelijk om de interface van VDL2024 op een lichtere weergave te zetten. U zou dit kunnen navragen bij Magix Support. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marten-hager schreef op 15.04.2024 om 09:21 uur

Ik heb de mail naar Magix gestuurd.