Reacties

mi-bo schreef op 26.02.2022 om 17:08 uur

@andre-VanBastelaer

Beste Andre.

Welkom als gebruiker op het gebruikers Forum.

Dit is/was een VEGAS product t/m versie 17, maar de consumenten versie bestaat niet meer, wel VEGAS PRO.

Het is nu MAGIX video Deluxe geworden.

Vriendelijke groet

Michael

 

mi-bo schreef op 26.02.2022 om 17:14 uur

@andre-VanBastelaer

Beste Andre

Een aanvulling op gegeven antwoord,

Als U eerder een account had, misschien onder een andere naam en Movie Studio Premium geinstalleerd en geregistreerd

kunt U met oude account via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

het oude programma hier wel terug vinden + serienummer

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 26.02.2022 om 18:39 uur

@andre-VanBastelaer

Hallo Andre,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Ik kan Movie Studio Premium niet installeren en bij alle tips die ik van Magix krijg staat het programma er niet bij....

Heb u dit programma kortgeleden aangeschaft? Gaat om het om dit programma Movie studio Premium ?

Als uw programma een P3/P2-serienummer hebt, kunt het installatieprogramma hiervandaan downloaden. Magix Download Centrum.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

andre-VanBastelaer schreef op 26.02.2022 om 20:54 uur

Het programma noemt : moviestudio2022platinum en is gisteren aangekocht.

 

mi-bo schreef op 26.02.2022 om 21:19 uur

@andre-VanBastelaer

Beste Andre.

Heeft U bij aankoop dan geen download installatie link gekregen + serienummer.

Of heeft U een abonnement genomen

Misschien staat het in Uw Spammap.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 26.02.2022 om 23:37 uur

@andre-VanBastelaer

Hallo Andre,

....Bij alle tips die ik van Magix krijg staat het programma er niet bij.....

Als ik de bovenstaande tekst van u leest, heb ik het vermoeden, dat u wel email van Magix terug hebt ontvangen. Als mijn zienswijze klopt, dan hebt u ook een P3-serienummer gekregen. Als de betaling goed is gegaan, ga dan naar Mijn account / Mijn producten en download hiervandaan het installatieprogramma. Zie: Waar kan ik mijn P3-serienummer en installatieprogramma vinden?

Mocht u er toch nog niet uitkomen, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor. Vermeld daar het bestelnummer dat eindigt op MXC in. Het bestelnummer staat in uw verkregen mail van Magix, zo niet kijk dan even op uw bankafschrift.

met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

andre-VanBastelaer schreef op 27.02.2022 om 14:06 uur

Bedankt iedereen ik ga het laatste antwoord van Bol volgen en dan zien waar ik uitkom.

Het eigenaardige is dat ik op een pc met Windows 10 het programma wel kan installeren, maar op de laptop met Windows 11 niet. Misschien zit daar het probleem. Ik blijf proberen.

Van harte dank en vriendelijke groeten van

Andre

mi-bo schreef op 27.02.2022 om 14:39 uur

@andre-VanBastelaer

Beste Andre,

Het is best mogelijk , dat Windows 11 het probleem zou kunnen zijn.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 27.02.2022 om 15:00 uur

@andre-VanBastelaer,

Hallo Andre,

...Het eigenaardige is dat ik op een pc met Windows 10 het programma wel kan installeren, maar op de laptop met Windows 11 niet...

Wat is het merk en type van uw laptop? Toch heb ik nog een vraag, kunt u movie studio 2022 platinum op zich wel installeren, maar niet activeren en registreren?

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.02.2022 om 15:17 uur

@andre-VanBastelaer,

Hallo Andere,

Volgens Magix zou u movie studio2022 platinum onder Windows 11 kunnen installeren. 

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

andre-VanBastelaer schreef op 27.02.2022 om 16:18 uur

Hallo allemaal

De laptop is een Acer met Intel i7 9enz.

Ik kan het programma niet installeren omdat bij de installatie een fout optreed.

Ik probeer nog verder.

Vriendelijke groeten en hartelijk dank

Andre

Bol schreef op 27.02.2022 om 16:26 uur

@andre-VanBastelaer

Hallo Andre,

Wat voor foutmelding krijgt u? Kunt u een afbeelding uploaden?

Met vriendelijke groet,

Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-