....Bij alle tips die ik van Magix krijg staat het programma er niet bij.....
Als ik de bovenstaande tekst van u leest, heb ik het vermoeden, dat u wel email van Magix terug hebt ontvangen. Als mijn zienswijze klopt, dan hebt u ook een P3-serienummer gekregen. Als de betaling goed is gegaan, ga dan naar Mijn account / Mijn producten en download hiervandaan het installatieprogramma. Zie: Waar kan ik mijn P3-serienummer en installatieprogramma vinden?
Mocht u er toch nog niet uitkomen, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor. Vermeld daar het bestelnummer dat eindigt op MXC in. Het bestelnummer staat in uw verkregen mail van Magix, zo niet kijk dan even op uw bankafschrift.
Bedankt iedereen ik ga het laatste antwoord van Bol volgen en dan zien waar ik uitkom.
Het eigenaardige is dat ik op een pc met Windows 10 het programma wel kan installeren, maar op de laptop met Windows 11 niet. Misschien zit daar het probleem. Ik blijf proberen.
...Het eigenaardige is dat ik op een pc met Windows 10 het programma wel kan installeren, maar op de laptop met Windows 11 niet...
Wat is het merk en type van uw laptop? Toch heb ik nog een vraag, kunt u movie studio 2022 platinum op zich wel installeren, maar niet activeren en registreren?