Reacties

mi-bo schreef op 02.06.2016 om 12:45 uur

Hallo Herman. 

toen MAGIX vdl 2014 Plus is gekocht was er een voucher voor Catooh, is dit niet geuplaod zal de voucher alsnog kunnen worden geactiveerd, is dit wel gebeurd, ga naar catooh, log in met email en wachtwoord en de bescheiden die waren geimporteerd staan hier. en verder is alles te koop en te verkopen op deze site.

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 04.06.2016 om 13:39 uur

Hallo Herman,

Volgens mij kan "the bonus pack" maar een keer verzilveren.

Zie ook: http://www.magix.info/nl/catooh-code.knowledge.1143602.html

Groet,

Rob

hermanwessel schreef op 09.06.2016 om 23:46 uur

Heb een nieuwe harde schijf in mijn computer moeten aanbrengen en heb alle programma's opnieuw geinstalleerd. Heb een Magix pakket Video de Luxe 2014 PLus gekocht en het pakket Catooh kreeg ik er gratis bij. Een onderdeel van de koop.

Wanneer ik nu inlog krijg ik vermeld mijn Licentie naam en Media ID, deze zijn correct. De voorwaarden behorendfe bij de koop gelezen en in deze voorwaarden staat: Loop van dit contract onbegrensd.

Zie vermeld in mijn account Bonus Pack 2014 en in kolom LICENTIE PRIVE SD echter de kolom Downloaden is leeg.

Heb iets gekocht met een onbegrenzende looptijd en vind wanneer mijn harde schijf moet worden vervangen, er de mogelijkheid moet zijn dit opnieuw te kunnen te kunnen installeren.   

Heb een email ontvangen van de Administrator en vond dit heel klantvriendelijk. Heb nooit eerder een vraag gesteld en het is mij niet helemaal duidelijk hoe het werkt. 

Vraag blijft, hoe kan dit opgelost worden? Alvast bedankt voor de moeite en medewerking

 

Voormalige gebruiker schreef op 10.06.2016 om 15:35 uur

Hallo Herman,

Natuurlijk kan je VDL 2014 plus steeds opnieuw installeren met je naam en de licentiecode dat begint met P2-xxxx....

Catooh heeft een activeringscode beginnend met G2-XXXXX. Dit is een bounuspakket die Magix eenmalig gratis heeft bijgesloten. U kunt deze maar een keer verzilveren, zoals ik al heb beschreven. U had deze zelf op een externe data-drager moeten kopieren. Normaal zou u voor dit bonuspakket ca. € 17,62 moeten betalen, maar door dat u dit eenmalig kan verzilveren is / was dit GRATIS. zie afbeelding.

 

U moet het VDL 2014 plus pakket en het bonuspakket los van elkaar zien.

U schrijft dat u een email heeft ontvangen van de Administrator. Kunt aangeven wie dit is? Dit is een forum door en voor gebruikers.

Met vriendelijk groet,

Rob

PS.

Mail mij via een persoonlijk bericht je emailadres. Ik kan zal proberen het bonuspakket via WeTransfer naar je toe te mailen.