Zelf heb ik dit ook in verleden gehad. U kunt deze installationmanager stoppen door als u het schermpje krijgt, niet op OK maar op Later te klikken en verder te gaan met het opstarten van VDL. Als het goed is blijft het de volgende keer weg. Ik weet het niet meer of er ook nog een vinkje gezet moest worden.
Als het goed is gaat het over dit probleem, dit is alleen maar met annuleren te verwijderen.
Nu heb ik wel bij mijn programma's deze optie gevonden
Dit programma controleer elke keer als een MAGIX product wordt opgestart of alles nog up to date is.( wat geïnstalleerde programma betreft die bij het programma horen )
Dit staat los van als er binnen 365 dagen een download update is.
Ik kan niet vertellen wat de gevolgen zijn als "Update Notifier " wordt verwijderd.
zat met hetzelfde probleem. en denk dat ik het heb opgelost. Wanneer het venster komt van de installationsmanager klik je op meer details. Daar zie je waar dit bestand zich bevindt. In mijn geval C:\Program Files\MAGIX\Video deluxe Premium\2021\Online\DM. In die map zie je de file "MXDownloadManager.exe". Ik heb het gewoon anders genoemd ("stopMXDownloadManager.exe" en die twee vervelende pop-ups zie ik nu niet meer wanneer ik VDL opstart
Door MXDownloadManager.exe te veranderen in stopMXDownloadManager.exe kan dat wel eens tot problemen leiden, omdat Magix dit gebruikt om te kijken of alles nog goed geïnstalleerd staat.
De oplossing is heel eenvoudig. Om dit op te lossen, gaat u als volgt te werk:
Reset het programma naar de standaardwaarden.
Onder "Bestand" vindt u de optie onder "Instellingen".
Het programma zal nu herstarten.
U ontvangt nu een nieuw bericht.
Vink nu het vakje "Dit bericht niet meer weergeven" aan
druk vervolgens op "Later".
Daarna zie je dit venster niet meer als je het programma herstart
Heb vandaag MVD 2021 Premium geinstalleerd en had daarna hetzelfde 'installationsmanager' probleem. Bovengenoemde oplossing heeft mij ook goed geholpen. Bedankt.
my knowledge of the netherlands language is not very good. I could interprete the solution, but I'm not able to rebuild all those steps, that are described. I found other solutions in the german forum, but they didn't work with my Video deluxe pro. Would you be so kind and translate the described steps to English, please?