Reacties

mi-bo schreef op 26.07.2022 om 12:14 uur

@Marc-B3711

Welkom Marc als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum,

ga eerst naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen met oude inlog gegevens bekend bij MAGIX

wijzig hier emailadres en WW.

Daarna kunt U MAGIX video Easy, weer installeren met nieuw email adres en evt ww

Vriendelijke groet

Michael ( sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 26.07.2022 om 12:24 uur

@Marc-B3711

Hallo Marc,

Als u uw emailadres hebt gewijzigd, dan hoeft u Video Easy 5 niet opnieuw te installeren. Bij het opstarten registreert u het programma met uw nieuwe emailadres.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.07.2022, 12:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Marc-B3711 schreef op 23.11.2023 om 11:59 uur

Ik heb video easy al sinds 10 jaar op mijn oude laptop maar heb nu een nieuw laptop aangeschaft. Ik heb daar opnieuw video easy op gedownload. Probleem: als ik mijn video's inbreng in het programma om een film te maken dan heb ik geen geluid. Dit werkte wel op mijn oude laptop; Ik weet niet waar dat aan ligt, heb al vanalles geprobeerd. kan iemand mij helpen. Dank u

 

Bol schreef op 23.11.2023 om 23:06 uur

@Marc-B3711

Hallo Marc,

Video Easy 5.0 met een P2-serienummer kunt nog wel installeren vanaf de installatie CD schijf, maar niet meer updaten vanaf de Magix Server. Ook wil ik u verder er op wijzen, dat uw Video Easy 5.0 niet compatibel met Windows 11. Ik raad u aan om Magix Video Saver! 2023 aan te schaffen. Dit programma is een Plug & Play versie. U hoeft geen Drivers te installeren. Zie deze link: MAGIX Red uw video's! – Helpt bij het kopiëren van video naar dvd

Succes met u beslissingen,

Rob
forum moderator

PS. zou u zo vriendelijk willen zijn om een volgende keer een eigenbijdragen aan te maken. Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan. (magix.info). Zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Alvast bedankt👍voor uw medewerking

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-