Installatie Prodad V5 lukt niet

Hek1950 schreef op 24.09.2021 om 13:27 uur

Ik heb een proefversie van Prodad V5 gekregen.

Nu wil ik hem instaleren op Magix 2021.

Alleen dat lukt niet.

Wat heb ik gedaan.

Proefversie gedownload van Magix

Ga naar effecten en scan en ik

Dan zie je 22 plugins doe ik ok en sluit af en start weer op.

 

Alleen ik zie nergens in de effecten Prodad

Reacties

mi-bo schreef op 24.09.2021 om 15:33 uur

@Hek1950

Beste Herman,

Even op de site gekeken

https://www.prodad.nl/a-59155691/mercalli-plug-ins/mercalli-v5-plug-in-voor-magix/#description

kan geen proefversie vinden.

of een Proefversie van ProDad Mercelli V5 zal werken, kan ik U geen goed antwoord op geven.

Als het is geinstalleerd zal U het moeten zoeken onder Effecten, extra effecten, daar zal een mogelijkheid kunnen zijn om het uit te pakken????

Effecten, ProDaD

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Hek1950 schreef op 24.09.2021 om 15:42 uur

Klopt men moet inloggen Prodad.com en daar staat wel één proefversie

Bol schreef op 25.09.2021 om 00:02 uur

@Hek1950

Hallo Herman,

Vraagje, welke versie van Mercalli V5 hebt u gedownload en geïnstalleerd?

U kunt namelijk Mercalli V5 SALl+(Win) 64 bits en / of een Mercalli V5 suite for Magix downloaden als een free Trail. ProDaD Mercalli Free Trail (inloggen)

Om Mercalli V5 in Magix Video Deluxe 2022 te kunnen gebruiken moet u Mercalli V5 suite for Magix installeren, niet de standalone versie.

Als alles is goed gegaan met het installeren, dan ziet onder Effecten / proDaD Mercalli Pro staan. Bij mij is deze reeds ontgrendeld, omdat ik een serienummer heb gekregen van proDaD Duitsland na betaling.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Aanvulling: 25-09-2021 om 00:18 uur

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2021, 00:18, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 25.09.2021 om 12:16 uur

Helaas alles nagekeken en hij staat er niet tussen.

Het staat op de juiste plek maar toch.

Ik had de Prodad V5 als proef.

Ik twijfel er nu aan om Prodad te kopen want als hij er niet in kan\.........

Bol schreef op 25.09.2021 om 12:32 uur

@Hek1950

Hallo Herman,

Ik zie, dat u Edius plug-in hebt geïnstalleerd met mercalli-50-edius64bit.exe en die voor Magix Video Deluxe mercalli-50-magix64bit.exe..

Download de het correcte installatie programma: mercalli-50-magix64bit.exe.

Zie mijn Persoonlijk bericht.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2021, 12:39, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.09.2021 om 12:36 uur

@Hek1950

Beste Herman.

Wat is precies de bedoeling, wilt U verder gaan met MVDL 2021 of MVDL 2022( volgens laatste schrijven niet te installeren door dat de Pc was gecrasht)

Daar Prodad V5 geen MAGIX product is, en de stand alone versie zonder problemen werkt in MVDL

Is aankoop te overwegen( € 299,00 ) als U veel beelden heeft die gestabiliseerd moeten worden, is uiteraard Uw eigendom, dat ook weer in ander versies van MVDL geinstalleerd kan worden

In MVDL 2022 maakt MAGIX gebruik van eigen Stabilisator VEGAS Video Stabilization ( op zijn Duits )

En gebruikt voor het Stabiliseren geen partnership producten meer die een beperking hebben van 2 jaar

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 25.09.2021 om 13:08 uur

@Hek1950

Hallo Herman,

....Daar Prodad V5 geen MAGIX product is, en de stand alone versie zonder problemen werkt in MVDL...

Ik wil hier even een reactie opgeven. Het klopt, dat Mercalli V5 geen Magix product is. Als u alleen de standaloneversie hebt geïnstalleerd, dan wordt er geen plug-in voor Magix Video Deluxe aangemaakt. Hiervoor moet u toch echt, zoals ik al eerder schreef het installatieprogramma mercalli-50-magix64bit.exe downloaden en installeren. Bij aankoop van de volledige proDaD Mercalli V5 suite krijgt u twee serienummers een voor de plug-in en een voor de standalone versie. Als u Mercalli V5 suite via proDaD hebt aangeschaft hebt, dan is dit voor Life-Time.

Succes en een fijn weekend, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 25.09.2021, 17:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 26.09.2021 om 10:50 uur

De Oplossing die Rob (Bol) heeft aangedragen is de juiste.

Dank je wel voor deze nuttige informatie

Bol schreef op 26.09.2021 om 11:41 uur

@Hek1950

Hallo Herman,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Hierbij wil ik nog een kanttekening plaatsen, als u proDaD Mercalli V5 suite hebt aangeschaft, dan hoeft het deze niet meer opnieuw te installeren, u moet Mercalli V5 pro alleen nog maar te ontgrendelen met het verkregen serienummer van ProDaD

Succes en een fijn weekend, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.09.2021, 11:42, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 26.09.2021 om 12:13 uur

Ik zag het thnx