Ik heb een nieuwe pc gekocht met Windows 10. Nu wil ik Music Cleaning Lab delux installeren, maar krijg een foutmelding dat installatie niet mogelijk is onder Windows 10. Wie helpt mij aan een oplossing?
Welkom op het MAGIX forum voor en door gebruikers.
U heb niet aangeven, welke versie Music Cleaning Lab Deluxe u onder Windows 10 wilt installeren. Als dit programma voor 2015 is, dat is deze waarschijnlijk niet compatibel met Windows 10. Zie: https://www.magix.com/nl/support/windows-10/
Ik heb de versie uit 2007. Dus zal deze niet compatibel zijn. Betekent dit nu het eind van mijn applicatie? Is er een mogelijkheid om bijv. te upgraden naar een actuele versie? Volgens mij is er nu Sound Forge Audio Cleaning Lab 2. Kan ik upgraden of moet ik 'gewoon' en nieuwe versie kopen?
Hierbij nog een aanvulling om mijn eerder gegeven antwoord. Ik heb zojuist een upgrade willen doen. Tijdens het inloggen werd er door Magix gekeken of ik reeds in bezit was van Audio Cleaning Lab. Daarna kreeg ik het antwoord: Gefeliciteerd! De upgrade-aanbieding is succesvol voor u geactiveerd. Alleen kan ik u hiervandaan niet zeggen of dit ook voor een versie uit 2007 met een P2-xxx serienummer ook geldt. Als u het wilt aanschaffen klikt dan op verder, anders klikt u op het kruisje en het artikel wordt weer verwijderd.
Omdat dit een forum voor en door Magix gebruikers is en geheel losstaat van Magix Support, sluit ik hierbij de discussie, omdat er geen nieuwere informatie wordt aangedragen.
Zelf ga ik niet in op het bovenstaande antwoord. Iedereen mag van mij, zijn of haar eigen opvattingen en meningen hebben / geven.
Ik zie, dat u een van de antwoorden als oplossing hebt aangemerkt. In het verleden had ik ooit meer duidelijkheid gevraagd, aan een mijn contactpersonen bij Magix Support omtrent het upgraden van P2-serienummers c.q. oudere Magix programma's. Spijtig genoeg heb ik daar als forumlid nooit een duidelijk antwoord op gekregen. Maar via uw topic (vraag en antwoorden) is er nu uiteindelijk wel enige duidelijkheid verschaft. Mijn welgemeende dank hiervoor.