installatie Music Cleaning Lab DeLuxe

rjh65 schreef op 01.11.2015 om 17:37 uur

Ik heb een oude Cleaning Lab DeLuxe van 2000/2001. Deze werkte tot Windows 8.1 op een 32-bits computer goed. Na een her-installatie van Windows 10 (en dus ook her-installatie van Magix)) krijg ik bij opstarten de melding dat het programa niet kan worden gestart omdat dac36.dll ontbreekt op de computer. Dit dll bestand bevind zich echter wel in de directory van mclab/dac36. Alle pogingen om het dll bestand in het cmd scherm te bevestigen lukken niet. Wat is de oplossing?

Reacties

mi-bo schreef op 02.11.2015 om 15:15 uur

Beste,
het antwoord is misschien duidelijk, Win 10 is een 64 bits versie dat op Uw Pc is geinstalleerd , de enige oplossing na 15 jaar is een mooi  nieuw MAGIX Cleaning Lab 2016 te kopen zodat u er weer 15 jaar gebruik van kunt maken, want Bill Gates heeft belooft  na Win 10 geen vernieuwing meer te produceren
gr
Michael

rjh65 schreef op 02.11.2015 om 21:15 uur

Beste Michael,

Dank voor je antwoord. Maar mijn systeem is 32-bits. Win 10 hoeft niet per se 64-bits te zijn. Dat is een optie. Voor die enkele keer dat ik Cleaning Lab gebruik heb ik geen behoefte om een nieuwe versie aan te schaffen. Dus ik wacht nog even of er meer reacties komen. Volgens mij moet het wel kunnen. Het steekt alleen op dat dll bestand.

Groet,

rjh65