Reacties

mi-bo schreef op 20.11.2020 om 21:41 uur

@F-Boertien

Beste F,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Antwoord verwijderd,kwam niet overeen met gestelde vraag

Sc6

M.vr. gr

Michael / Forum Moderator

mi-bo schreef op 21.11.2020 om 10:56 uur

@F-Boertien

Beste F,

Terug komend op mijn antwoord,

U heeft " MPEG-4 code gedownload en hiervoor installatiecodes ontvangen."

ga via hulp extra inhoud installeren,

haal vinkje weg " geïnstalleerde inhoud verbergen"

dan ziet U dit klik op selectie installeren,

dan ziet U dit klik op downloaden, dan wordt het gedownload

dan ziet U dit lees wat er staat en klik hier op ok.

Na opstarten van MAGX vdl 2020 toets Y toets in en bij import/export staat onder codec

"Favoriete codec voor import en export van MPEG-4"

Als U onder Administrator werkt zal U MAGIX vdl 2020 zo op moeten starten met rechts op icoon van MAGIX vdl klikken, en wordt MAGIX vdl geopend.

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

Bol schreef op 21.11.2020 om 11:43 uur

@F-Boertien

Hallo F. Boertien,

U schrijft: "ik MPEG-4 code gedownload en hiervoor installatiecodes ontvangen. Het activeren levert problemen op. Geadviseerd wordt om de activatie uit te voeren als administrator"

Ik neem aan, dat deze Mpeg-4 codec via de Magix Shop hebt aangeschaft voor ad: €4,99. Als dat zo is, dan hebt u een mailtje gekregen met daarin uw activeringscode.

U moet deze activeringcode invullen in de daarvoor bestemde vak en op activeren klikken.

Als u de vraag krijg om de activatie uit te voeren als administrator, sluit dan Video Deluxe af en en klik met de rechtermuis knop op de snelkoppeling en kies dan: Als administrator uitvoeren en probeer het nog eens.

of

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 21.11.2020, 12:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

F-Boertien schreef op 21.11.2020 om 20:30 uur

Michael en Rob, hartelijk dank voor jullie bijdragen! Jullie adviezen uitgevoerd en de werking gecontroleerd. Na het downloaden en installeren was het inderdaad een kwestie van de rechtermuisknop op de snelkoppeling om als administrator MPEG-4 goed geïnstalleerd te krijgen. Probleem opgelost dus!

Frits Boertien.

Bol schreef op 21.11.2020 om 20:37 uur

Hallo Frits,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost om als administrator op te starten.

Succes 👍👍👍 met het samenstellen van u projecten, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 21.11.2020 om 21:15 uur

@F-Boertien

Beste Frits.

Dit is een positief bericht dat Uw probleem is opgelost, en dat U de oplossing voor Uzelf op het Forum heeft gezet.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product

M.vr.gr

Michael