Installatie Magix Music Maker 29.0.4.25 vanuit 32 bit versie

marmo schreef op 24.12.2020 om 15:49 uur

Ik heb geprobeerd de 64 bit versie 29.0.4.25 van MMM vanuit de 32 bit versie te installeren als update. De installatie wordt afgebroken met een Install log bestand. Als ik de 64 bit versie start crashed de PC. Vervolgens de 64 bit versie verwijderd en vanuit de Magix website nogmaals geprobeerd de 64 bit versie te installeren. Zelfde resultaat. Het 64 bit icoon verschijnt wel op het bureaublad, maar crashed de PC. Ook wordt er weer een install log bestand aangemaakt.

Wat is er aan de hand?

Overigens wordt ook een PC check en Tuning app geinstalleerd. Die werkt niet tenzij je hem koopt......

Groet Martin

Reacties

mi-bo schreef op 24.12.2020 om 16:17 uur

@marmo

Beste Martin.

U kunt vanuit Uw versie 32 Bits deze Patch downloaden .

zie maar U dient dan wel een 64 Bits machine te hebben, dan is het mogelijk om versie MMM32 over te zetten naar MMM64

Pc Check en Tuning die U heeft willen installeren is een Trial versie van 30 dagen, daarna kunt U over gaan tot koop of vai configuratiescherm mijn programma verwijderen

Fijne Kerst met Uw dierbaren en een voorspoedig en gezond 2021

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

marmo schreef op 12.07.2021 om 19:52 uur

Oud draadje maar afgelopen weekend opgelost. MMM 64 bleef de PC crashen bij eerste opstarten.

Bij eerste opstarten worden alle VST plugins in 4 files voor het eerst ingelezen. Bij de file Programfiles\VSTplugins crashte de PC. Deze map voor de helft leeg gemaakt (uiteraard eerst naar een andere map gekopieerd) en toen startte MMM64 op. Daarna helft voor helft weer terug gezet om uiteindelijk een corrupte file VST plugin file als boosdoener te kunnen identificeren. Versie 30.0.0.11 draait nu naar behoren en ziet er goed uit.

M. Vr. gr Martin

mi-bo schreef op 12.07.2021 om 21:23 uur

@marmo

Beste Martin.

Dank voor de uitgebreide informatie er is een hoop gebeurd in 7 maanden.

Ja MMM 2022 is een mooi programma.

Veel plezier met het samen stellen van Uw songs.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael