Reacties

Bol schreef op 27.12.2022 om 15:38 uur

@M-Koonen

Hallo M,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U kunt het installatieprogramma download via uw Account / Mijn producten. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

M-Koonen schreef op 27.12.2022 om 17:48 uur

Dank voor de snelle reactie. Ik heb uw aanwijzingen opgevolgd. Echter: bij Mijn Producten kan ik de aankoop niet registreren terwijl ik wel de unieke code op de achterzijde van mijn aankoop heb ingevuld.

Bol schreef op 27.12.2022 om 18:03 uur

@M-Koonen

Hallo M,

....Onlangs een CD Magix gekocht via jullie website....

Heb u deze aangekocht rechtstreeks bij Magix Duitsland? Als het goed is hebt u gelijk na aankoop / betaling een opdrachtbevestigingsmailtje terugontvangen van Magix met daar in een downloadlink en uw P3-serienummer.

Het mailtje ziet er dan ongeveer zo uit.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

M-Koonen schreef op 29.12.2022 om 11:10 uur

De installatie van het Magix Photoprogramma is inmiddels gelukt. Rechtstreeks hulp gehad - via mail - van Magix Berlijn. Uiterst tevreden over de wijze van communiceren; bleek dat ik een passage van de meegestuurde documenten over het hoofd had gezien.

Bol schreef op 29.12.2022 om 11:47 uur

@M-Koonen

Hallo M,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem door tussenkomst van Magix Support Duitsland is opgelost en dat u zeer tevreden bent over de wijze van communicatie met Magix Duitsland. Bedankt👍voor deze positieve terugkoppeling. Ik wens u een fijne en rustige jaarwisseling en een voorspoedig 2023

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-