Instaleren

jh-vanvegten schreef op 12.03.2022 om 13:03 uur

Als ik de nieuwe download wil opstarten lukt dat niet. ik heb het programma verwijderd en bij het opstarten van de nieuwe exe moet ik eerst een App downloaden, dat lukt ook niet. licentie P3-xxxxx-xxxxx-xxxxx-53442-xxxxx-xxxxx

bestelnummerxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxMXC.

Hoe nu verder?

Mvrgr, J.H. van Vegten

serienummer + MXC gedeeltelijk verwijderd door mi-bo ( moderator) ivm evt misbruik

Reacties

mi-bo schreef op 12.03.2022 om 13:16 uur

@jh-vanvegten

Beste JH - vanVegten

Nooit serienummer en MXC op het Forum zetten, dit kunt U wel doen als U contact heeft met MAGIX Support

Als U een betaling heeft gedaan via update service ( 365 ) dagen, heeft U een nieuw serienummer gekregen

zie : https://www.magix.info/nl/forum/nieuwe-p3-serienummer--1295639/

Misschien, gaat het dan wel goed

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

jh-vanvegten schreef op 12.03.2022 om 13:47 uur

Bedankt voor je snelle reactie, maar ik kan het programma net instaleren. de exe werkt niet, ik moet dan eerst een app downloaden, ik wil geen app downloaden maar het programma instaleren, overigens het installatie nummer heb ik via de mail van de Magix shop gehad. kan ik eventueel bellen of gebeld worden? mijn nummer xxxxxxxxxx vriendelijke groet, Jan van Vegten

jh-vanvegten schreef op 12.03.2022 om 14:11 uur

Probleem opgelost, werd geblokkeerd door Microsoft, heb de blokkering opgeheven en probleem was opgelost.

Mvrgr, Jan

mi-bo schreef op 12.03.2022 om 14:13 uur

@jh-vanvegten

 

Beste Jan.

Dit is een positief bericht dat U zelf, het probleem zelf heeft kunnen vinden, en het op het Forum heeft gezet.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 12.03.2022 om 14:14 uur

Hallo @jh-vanvegten,

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens, zoals emailsadressen, serienummers, telefoonnummer, etc.. op een openbaar forum i.v.m. misbruik.

Vraagje, hebt u Video Pro X als een nieuw pakket aangeschaft of hebt u alleen via een update uw updategarantie datum voor 365 dagen verlengt? Als u alleen maar de updategarantie datum hebt verlengt, dan hoeft u niets te doen. tenzij u een andere P3-serienummer hebt gekregen.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Aanvulling: 12-03-2022 om 14:18uur

Nadat ik dit antwoord heb geschreven. zag ik dat uw probleem reeds was opgelost. Maar toch kan mijn antwoord voor u nog relevant zijn.

Laatst gewijzigd door Bol op 12.03.2022, 14:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-