instal problemen

dadilon schreef op 13.01.2023 om 14:16 uur

Heb een uur geleden dan toch maar over geschakeld naar VDL2023 met gratis proDAD Mercalli V6 plug ins.

Blijkt een slechte keuze te zijn.

Heb twee problemen.

1ste

Mijn filmen die ik in vorige versie half klaar had zijn van mijn pc verdwenen, vind ze nergens terug, heb wel gezien bij het installeren van de nieuweversie dat de oude werd verwijderd.

Ik dacht dat 2023 geen update was maar een upgrade en een upgrade is toch een appart programme of niet.

2de

Ik kreeg bij de bevestiging van de bestelling een link voor proDAD Mercalli V6 (https://shop.magix.com/esv/?...........) 90 dagen geldig. Ik vindt in deze link geen enkele connectie met deze plug inn.

Wat doe ik mis kan iemand mij helpen.

Reacties

Bol schreef op 13.01.2023 om 17:17 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Bij het upgrade van een Video Deluxe programma raak je nooit je MVP projectbestanden. Standaard worden ze in Video deluxe Premium gezet

Als het goed is, hebt u een opdrachtbevestigingsmail gekregen waarin staat hoe te handelen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.01.2023 om 18:15 uur

@dadilon

Hallo Leon,

In uw laatste topic d.d. 04-11-2022 schreef u dat u: "Werk met Video Deluxe 2023 - Windows 10".  U bent voor zover ik kan beoordelen niet overgeschakeld naar VDL2023 met gratis proDaD Mercalli V6 (plug-in). U hebt een tweede pakket VDL 2023 aangeschaft. Dus u hebt nu twee P3-serienummers. Mijn advies, maak gebruik van je herroepingsrecht. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en voor vraag u geld terug.

Zie: Advies & Verkoop - MAGIX (dit moet u doen binnen veertiendagen naar aankoop)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2023, 18:17, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 13.01.2023 om 18:37 uur

Rob even een reactie.

Ja maar toch ga ik even reageren en stuur hierbij twee print screens. Want mijn vraag is dan hoe kom het dat mijn MPV zijn gewist.

Waarom vindt ik niets met de hieronder doorgegeven link?

Bol schreef op 13.01.2023 om 19:19 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Eerst een antwoord op de link van 90 dagen. Zoals ik kan beoordelen is deze link 90 dagen geldig. U moet binnen 90 dagen een activeringscode en de aanvullende informatie opvragen.

Op de vraag waar uw MPV projectbestanden zijn gebleven, daar heb ik geen antwoord op. Kijk nog eens in de map Magix-projecten of hier nog andere mappen staan waar ze in kunnen staan.

U zou ook nog een *.MVP zoekopdracht kunnen doen via de Windowsverkenner.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 14.01.2023 om 17:07 uur

IK heb alles terug gevonden in mijn documenten was vergeten dat ik ze ergens anders had opgeslagen.

Mijn eigen stommiteit dank voor je hulp.

Wat de link voor betreft voor proDad Mercalli V6 plug -ins heb een mail naar Magic support gestuurd , wacht op antwoord.

Bol schreef op 14.01.2023 om 17:17 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw MPV projectbestanden hebt teruggevonden. Bedankt👍voor uw reactie.

Wat betreft de proDaD Mercalli V6 plug-in, laat het antwoord van Magix Support achter op dit forum.

Fijn weekend, 

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-