Inloggegevens

john-klein schreef op 15.01.2021 om 10:36 uur

Hoi,

Ik heb van af 2011 de cd Rescue Your Videotapes! van MAGIX, Mac OS X Charge 1.0 (LC)00981

Made Germany.

Gekocht Mediamarkt Hoorn (NH)

Ik heb in het verleden met wisselend succes VHS banden over gezet op mijn iMac. Nu tijdens deze Corona tijden dacht ik: kom tijd zat laten we dat weer gaan proberen. Het probleem is hoe kom ik nu in het programma, heb wel alle apparatuur maar geen gegevens meer (de verpakking waar dat opstond is weg) zodat de opname niet langer duurt dan 10 minuten, is er misschien iemand die mij raad kan geven om de hele handel weer netjes te laten draaien.

John

Reacties

mi-bo schreef op 15.01.2021 om 10:50 uur

@john-klein

Beste John

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U heeft het product in 2011gekocht en geactiveerd bij MAGIX, misschien een mailtje naar shop@magix.net dat zij daar iets voor U kunnen betekenen.

Wel met email adres wat U toen had.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.01.2021 om 18:38 uur

@john-klein

Hallo John,

Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Wij als moderatoren en forumleden geven vrijwillig antwoord op de vragen.

Nu een antwoord op uw vraag. Ik denk dat uw CD Rescue Your Videotapes! van MAGIX, Mac OS X Charge 1.0 (LC)00981 uit 2011 niet meer compatibel is met uw geïnstalleerde versie Mac. Zeker weten doe ik dat niet.

Als ik deze zin leest: "Zodat de opname niet langer duurt dan 10 minuten", krijg ik het vermoeden, dat het wel RYV goed geïnstalleerd, maar dat u het niet volledig hebt geactiveerd.

Wij als forumleden kunnen u geen activatiecodes geven. U moet echt zijn bij Magix Support. Stuur eens een mailtje naar: info@magix.net en stel daar uw vraag.

Heel veel succes,

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

john-klein schreef op 15.01.2021 om 19:54 uur

Hallo Rob, bedankt voor het meedenken, ja het probleem is: ik heb geen registratie nr, ja dat zal wel op het doosje hebben gestaan maar die is foetsie en op dvd staat het niet, dus ik dacht als iemand anders nou een registratie nr heeft!? misschien lukt het dan, ik heb ze in Duitsland wel gemaild maar daar is oorverdovend stil, dus dat schiet niet op, die denken natuurlijk dan koopje toch een nieuwe ............ John

mi-bo schreef op 15.01.2021 om 20:04 uur

@john-klein

Beste John.

Een nieuw pakket heeft U niets aan, mits U met een Windows Bootcam gaat werken.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 15.01.2021 om 20:11 uur

@john-klein

Hallo John,

Ik kan uw frustratie best begrijpen, maar het kan wel zeker 5 à 7 werkdagen duren, voordat u een antwoord krijgt. Daarbij komt ook nog dat veel Magix Supporters, net als bij ons in Nederland vanuit huis werken. Tevens is op 27 maart 2020 de Nederlandse supportafdeling opgeven en overgenomen door de andere supportafdelingen. Dus al met al, kan het voor Magix Support ook wel eens overmacht zijn.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

john-klein schreef op 15.01.2021 om 21:37 uur

Ik geef het op denk ik zo, maar ja welk programma moet ik dan hebben om mijn "nieuwe" hobby weer op te nemen, op de website kom ik er niet uit, wat vinden jullie??? John

Bol schreef op 15.01.2021 om 23:02 uur

@john-klein

Hallo John,

Als moderator van het Magix forum, wens ik u heel succes 👍👍👍 met het zoeken naar een nieuwe hobby, die bij u past.

Fijn weekend,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 16.01.2021 om 09:49 uur

@john-klein

Beste John,

niet wetend hoe oud deze link is,

https://docplayer.nl/6603010-Nieuw-nu-ook-voor-mac.html

maar er is nog hoop.

en hier een link hoe met MAGIX te werken

https://support.apple.com/nl-nl/HT201468

Sc6

M.vr.gr

Michael./Forum Moderator

Wijzing aangebracht i.v.m meer info voor Apple