Hallo, ik heb ineens problemen met de soundpools. Heb geen nieuwe gekocht sinds 1,5 jaar geleden. En ineens sinds gisteren kan ik bij sommige soundpools geen toontrappen meer gebruiken en blijken soundpools weg te zijn. Dus heb ik geprobeerd om de missende soundpools opnieuw in te laden. Het programma (Music maker plus edition serienr 28.0.2.47) heeft altijd netjes de soundpools gelezen vanaf mijn interne en externe schijf. Heb het volgende geprobeerd:
- complete herinstallatie.
- soundpools vanaf andere schijven proberen in te lezen, werkt niet. Hij laadt de soundpool in en vervolgens geen toontrap (blijft grijs)
- soundpools naar mappen gekopieerd die magix wel goed inleest, werkt niet
- directory pad in audio settings aangepast, werkt niet
Het lijkt op een bug in het programma. Ik ga niet alle soundpools opnieuw aanschaffen via de store. Kan iemand helpen? Is dit een bekend probleem? Wat is er aan de hand? Het lijkt zo onstabiel programma nu. Wat het ooit was, is het niet meer.
Hoe kan ik die soundpools fatsoenlijk draaiende krijgen? Alvast bedankt. Gr Joyce.
P.s. voldoende schijfruimte, voldoende processor = heeft altijd gewerkt
Uw emailadres verwijderd i.v.m. misbruik rechtsboven in uw schermafbeelding (Rob - Moderator)