inhoud website nu publicatie verspringt Websdesigner 17

Arnoud-Gijsen schreef op 06.06.2020 om 11:49 uur

Hallo,

Ik heb een kleine update gedaan aan mijn website en ben van webdesigner 16 naar 17 gegaan.

Als ik een preview maak binnen webdesigner, ziet alles er mooi uit. Ga ik alles publiceren op internet (Microsoft Edge), dan verspringt een hoop inhoud en werken niet alle links.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en hoe te verhelpen?

Mijn site is www.jouwvideomaker.nl

Gegevens laptop Intel Core i7-6700 HQ 2.60 GHZ RAM 16 GB 64 bits

Reacties

mi-bo schreef op 06.06.2020 om 12:36 uur

@Arnoud-Gijsen

Beste Arnoud.

Ten eerste gefeliciteerd met Uw zeer informatieve Website,

Zelf werk ik met Google Chrome en alles werkt.

Sinds vandaag is er een nieuwe versie van Microsoft Edge, ( wel geïnstalleerd maar die gebruik ik zelf niet ) niet wetend of U die ook gebruikt misschien zit daar Uw probleem in.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

Arnoud-Gijsen schreef op 06.06.2020 om 13:44 uur

Bedankt voor je snelle reactie Michael!

Fijn dat het bij jou goed lijkt te werken. Het probleem lijkt zich dan bij Edge (ik gebruik inderdaad deze browser) voor te doen. Ik had het gisteren al, dus weet niet of dit door de nieuwe versie van Edge komt.

 

Weet niet hoe ik het kan verhelpen bij Microsoft Edge. Heel raar. Ik ga de website nogmaals publiceren, maar vrees dat dit niet de oplossing is.

 

Met vriendelijke groet,

Arnoud

 

mi-bo schreef op 06.06.2020 om 13:50 uur

@Arnoud-Gijsen

Beste Arnoud.

Ja met Google Chrome geen enkel probleem dan zullen de lezers die Google Chrome gebruiken ook geen problemen hebben die Uw Website benaderen.

Heeft U geen bekende die ook Edge gebruikt om te laten kijken of Uw Website bij hem/haar het zelfde probleem heeft als U.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 06.06.2020 om 17:35 uur

Hallo Arnoud,

Voor zover ik heb kunnen nagaan, is er vandaag geen nieuwe versie van Microsoft Edge uitgekomen. Dit is de laatste versie:

Uw website heb ik vanmorgen en vanmiddag zonder problemen kunnen bekijken in Microsoft Edge en Google Chrome. Waarom bij u uw website niet goed wordt weergegeven, daar heb ik geen verklaring voor..

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.06.2020, 17:59, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arnoud-Gijsen schreef op 06.06.2020 om 17:54 uur

Bedankt Rob voor je bijdrage en het koken Rob!

Fijn dat het inmiddels is opgelost. Ik zag dat mijn c-schijf flink vol was, dus deze heb ik eens even goed opgeruimd om ruimte te creeren. Toen ik opnieuw de website ging publiceren, deed de site het opeens weer goed..

Hartelijke groet,

Arnoud

mi-bo schreef op 06.06.2020 om 18:07 uur

@Arnoud-Gijsen

Beste Arnoud

goed bericht dat het probleem is opgelost, en hoop dat het lekker heeft gesmaakt.

hier nog een PNG van de laatste Edge

Met vriendelijke groet,

Michael

zoals om 12.36 uur al is omschreven hier een bevestiging

en

wijziging aangebracht i.v.m meer info en geen sprookjes

Bol schreef op 06.06.2020 om 18:28 uur

Hallo Arnoud en alle andere forumleden,

Er blijkt inderdaad een nieuwere versie Microsoft Edge op basis van Chromium op 15 januari 2020 te zijn uitgebracht. Voor zover ik het nu kan beoordelen, is deze versie nog niet via de update via Microsoft aangeboden.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4501095/download-the-new-microsoft-edge-based-on-chromium

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 06.06.2020 om 22:18 uur

Hallo Arnoud,

Ik heb Microsoft Edge op basis van Chromium in een beveiligde omgeving geïnstalleerd. Uw Website wordt hierin ook zeer goed weergeven. Ik heb Microsoft Edge op basis van Chromium weer teruggezet naar de standaard Microsoft Edge. Ik wacht liever tot de vernieuwde browser via Microsoft update wordt aangeboden. Zelf heb Ik het vermoeden, dat dit in de eerst volgende grote Windows Mei 2020-update mee wordt geïnstalleerd.

Fijn weekend,

Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Arnoud-Gijsen schreef op 07.06.2020 om 10:01 uur

Dag Rob, heel erg bedankt voor het bekijken van mijn website via verschillende internetproviders. Heel fijn dat het goed wordt weergegeven.

Hartelijke groet,

Arnoud