Ingevoegde afbeeldingen niet zichtbaar in de preview

ron.schrijver schreef op 27.12.2019 om 15:45 uur

Ik heb een probleem met de ingevoegde afbeeldingen bij webdesigner 10 premium. Bij mij zijn ze in de preview al niet zichtbaar en ook niet in de gepubliceerde website. De lege plek is er, zo ook de afgestoten tekst, Op andere bladzijden van dezelfde website lukt het, zoals voorheen, gewoon wel. Ik kom er na twee weken puzzelen zelf niet uit.

Met vriendelijke groet, Ron

Reacties

mi-bo schreef op 27.12.2019 om 16:04 uur

@ron.schrijver

Beste Ron.

Als de afbeeldingen al in de preview niet zichtbaar zijn welke extensie hebben ze danzijn het misschien 2 lagen over elkaar heen

Dat bv tekst over de afbeelding is geplaatst

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie

ron.schrijver schreef op 28.12.2019 om 22:14 uur

Beste Michael,

Dank voor de snelle reactie. Ik heb de extensies jpg en png geprobeerd. De plaatjes buiten een tekstkader geplaatst. Ook heb ik, binnen een tekstkader, de tekst laten afstoten. Die gaat dan netjes om het plaatje heen maar de afbeelding is niet te zien. Ik heb de afbeeldingen naar achteren en naar voren geplaatst maar ook dat wil niet baten. Als ik een zelfde afbeelding probeer te plaatsen die ik al eerder op diezelfde webpagina heb geplaatst lukt dat ook niet meer, terwijl dat eerder wel lukte en die afbeelding er gewoon nog steeds op staat. Op andere bladzijden van dezelfde website kan ik gewoon afbeeldingen plaatsen.

Kan het zijn dat ik per ongeluk een instelling veranderd heb op die pagina? Eentje die afbeeldingen onzichtbaar maakt of zo?

Met vriendelijke groet, Ron Schrijver

Bol schreef op 28.12.2019 om 22:33 uur

Hallo Ron,

Op het forum vond ik dit antwoord: https://www.magix.info/nl/forum/webdesigner-10-premium--1224982/#ca1452302 . Misschien is dit voor u de oplossing?

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ron.schrijver schreef op 29.12.2019 om 17:47 uur

Dank je wel Rob,

Zodra ik thuis ben ga ik er mee bezig. Ik laat het hier nog wel even weten.

Vriendelijke groet,

Ron