informatie over desbetreffende prg

wim-portielje schreef op 17.09.2021 om 11:34 uur

ik zou graag iets meer informatie willen hebben over 2 programmas namelijk photostory 2022 en video deluxe 2022 en dan schijn je nog diverse andere programmas te hebben namelijk photostory de luxe 365 en video deluxe premium365 wat zijn de verschillen hiervan

en er staat ook iets op jullie website dat ik een bepaalde videokaart moet hebben namelijk hoger dan nvidia GTX950M want er word gesproken over de 12 sec

dus hoor graag iets van jullie

Ps jullie zijn telefonisch heeeel slecht te bereiken of helemaal niet heb 2 dagen geprobeert jullie te bereiken helaas zonder succes

bvd Hr portielje

Reacties

mi-bo schreef op 17.09.2021 om 12:40 uur

@wim-portielje

Beste Wim.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Laat ik beginnen met mijn uitleg.

MFS 2022 is een foto bewerking programma, waarin het ook mogelijk is om video beelden te importeren .

MVDL 2022 is een video montage programma met meer mogelijkheden dan in MFS 2022.

Het 365 systeem is sinds kort bij MAGIX, dit is op huurbasis wat maandelijks betaald kan worden(365 dagen),MFS2022 en MVDL 2022 plus is per maand los te koop

Alles op huurbasis is na beëindiging niet van U,stop de betaling stop ook de licentie.

Huurbasis(365 dagen) heeft net als de koop versie 2 licenties.

Hopend dat het een beetje duidelijk is.

.Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 17.09.2021 om 13:14 uur

@wim-portielje

Hallo Wim,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Via dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat geheel los van Magix Support.

Het klopt, dat Magix telefonisch slecht te bereiken is. Als u behoefte hebt aan een direct contact met Magix Duitsland, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net. U krijgt dan zeker alle antwoorden op uw vragen.

Sinds augustus dit jaar kunt u zich ook abonneren op verschillende Magix Programma's. Zie hiervoor:

Het is ook nog steeds mogelijk om Magix Programma's als een programma aan te kopen (eigendom) met 365 dagen updategarantie

Zie voor de systeemeisen deze bv. deze link: Systeem eisen

Uw schrijven: "er word gesproken over de 12 sec" is mij niet geheel duidelijk. Kunt u dit nader verklaren?

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 17.09.2021, 13:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 17.09.2021 om 13:26 uur

@wim-portielje

Hallo Wim,

Hier nog een aanvulling wat een abonnement inhoud.

Zie:

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-