In- en uitpunten

dekleijn schreef op 21.12.2021 om 20:46 uur

Vast een heel eenvoudig probleem, maar ik kom er niet uit. Ik heb in de standaard bewerkingsmodus op de transportlijn een blauwe lijn staan met een in en een uitpunt. Nu kan ik klikken op alle daartoe bedoelde besturingsknoppen en trekken en duwen met de muis, maar er zit een eindpunt op de tijdlijn en daar wil de film niet verder. Er staat meer op, maar ik kom niet voorbij dat punt en ik krijg handmatig ook nniet de afspeelmarker daarvoor bij. Wat veroorzaakt deze blokkade? En kan ik de punten op die blauwe lijn (of zelf de hele blauwe lijn) niet uitzetten?

Reacties

Bol schreef op 21.12.2021 om 23:52 uur

Hallo @dekleijn,

Als er een blauwe lijn op te transportlijn staat, dan kunt deze laten afspelen tussen één beginpunt en één eindpunt door op weergave gedeelte te klikken.

Als u op weergave klikt, dan loopt de afspeelmarker door tot het einde.

U kunt de gehele blauwe lijn verwijderen door met de rechtermuisknop op de tijd te klikken. Er wordt een menuutje geopend. Klik nu op Reset het gemarkeerde gedeelte en de blauwe lijn wordt verwijderd van de transportlijn.

Zie filmpje.

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Gewijzigd i.v.m. toevoeging filmpje

Laatst gewijzigd door Bol op 21.12.2021, 23:55, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dekleijn schreef op 22.12.2021 om 21:17 uur

Weer heel veel dank, het is gelukt. Soms zulke kleine dingetjes, je moet het maar weten. Fijne dag!

Bol schreef op 22.12.2021 om 22:42 uur

Hallo @dekleijn,

Het doet mij deugd om te lezen, dat het u is gelukt. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen van uw films

Fijne feestdagen en een voorspoedig 2022
Met vriendelijke groet,
Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-