Reacties

Bol schreef op 13.01.2022 om 23:40 uur

Hallo @dekleijn,

U kunt in een keer alle foto's op spoor voorzien van overgangen voorzien. Dit doet u zo, maak een gewenste overgang tussen twee foto's en klik dan met de rechtermuisknop op deze overgang en kies dan op alle objecten in het spoor toepassen of op alle volgende objecten op het spoor toepassen. Nu wordt de gekozen overgang toegepast.

Succes, Rob

Aanvulling op 13-01-2022 om 23:48uur

Zie het filmpje dat ik even snel voor u hebt samengesteld

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2022, 23:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dekleijn schreef op 15.01.2022 om 21:05 uur

Iets later dan ik wilde: heel hartelijk bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik kan weer verder, Marc

Bol schreef op 15.01.2022 om 23:36 uur

@dekleijn,

Hallo Marc,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u weer verder kan met mijn duidelijke uitleg en dat uw probleem is hiermee is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Heel veel succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-