Reacties

mi-bo schreef op 23.04.2020 om 22:45 uur

@Maria-Bloemkolk

Beste Maria,

Met welk programma heeft U een "Image " Iso files gemaakt dit zal niet met MAGIX Video Easy zijn gedaan, gezien de functie niet in het programma zit , m.a.w importeren zal ook niet in MAGIX Video Easy gaan.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator 

Maria-Bloemkolk schreef op 24.04.2020 om 17:56 uur

Beste Michael,

Dank voor uw snelle reactie. Die image is ooit met het brandprogramma van Nero gemaakt, zit in een map in de Verkenner. Ik kan er wel een "gewone" goede video met beeld en geluid van maken als ik 'm kopieer naar een dvd of een usbstick.

Dus daarom hoopte ik dat ik 'm ook zou kunnen bewerken in Magix, maar dat lukt dus inderdaad niet. Is er misschien toch een andere manier te bedenken?

Alvast dank, met vriendelijke groet,

Maria

Bol schreef op 24.04.2020 om 18:24 uur

Hallo Maria,

U hebt een ISO bestand op uw PC staan. Klik met de rechtermuisknop het ISO bestand en opent met Windows Verkenner dit ISO bestand

Ga nu als volgt te werk:

  1. maak een nieuwe map aan op uw PC
  2. kopieer de map Video_Ts naar een deze nieuwe map
  3. start Video Easy op
  4. maak een nieuw videoproject aan
  5. klik op: "Bestanden op de computer selecteren"
  6. ga naar de map waar u de map Video-Ts naar toe heeft gekopieerd
  7. als u de Video_Ts map opent, dan ziet u hierin de VOB bestanden in staan, die u op de tijdlijn van Video Easy kan zetten en bewerken.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.04.2020, 20:22, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.04.2020 om 10:59 uur

Hallo Maria,

U schrijft: "Die image is ooit met het brandprogramma van Nero gemaakt" , dan is helaas mijn bovenstaand antwoord voor u niet bruikbaar.

U moet het dan het volgende doen:

  1. download AnyBurn. http://www.anyburn.com/
  2. Start AnyBurn op
  3. klik op Bladeren door / Extraheren uit image

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.04.2020, 11:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-