ik wil fotoalbum afdrukkewn met myphotbook.nl. Software geinstallerd echter Magix Foto Manager 15 de Luxe kan deze applicatie niet zien. Hoe los ik dit op?

hans.vanvught schreef op 20.07.2015 om 20:06 uur

ik wil fotoalbum afdrukken met myphotbook.nl. Software geinstaleerd echter Magix Foto Manager 15 de Luxe kan deze applicatie niet zien. Hoe los ik dit op?

 

Kan album ook niet openen met myphotobook.nl.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nogmaals:

 

Ik heb laatste update van Magix Foto Manager 15 de Luxe geinstalleerd en ik heb de laatste versie van  myphotobook.nl. geinstalleerd!!! Toch blijft Magix terugkomen met melding dat myphotobook niet gevonden kan worden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 22.07.2015 om 22:23 uur

Hallo Hans,

Myphotobook is een zelfstandig programma, waar je een fotoboek mee kan samenstellen. Volgens mij heb je de foto's in een map op je computer staan. Van daaruit kan je dan je foto's in het myphotobook.nl plaatsen. Download myphotobook software en installeert deze. zie: http://www.myphotobook.nl/fotoboek

Succes,

Rob

hans.vanvught schreef op 24.07.2015 om 11:25 uur

Ik heb een album aangemaakt met de functies in Magix Foto Manager 15 de Luxe en wil gebruik maken van de in de menuregel geboden optie nl:Fotoboek. Deze optie werkt niet. Als iets keurig in mapjes zou staan had ik product Magix Foto Manager 15 de Luxe niet gekocht, was juist doel om dat niet te hoeven doen!

Voormalige gebruiker schreef op 24.07.2015 om 13:18 uur

Hallo Hans,

Ik heb voor jou even de probeerversie Magix For Manager 15 de Luxe geinstalleerd. Ik zie nu wat je bedoeld. Heb je de software van myphotobook geinstalleerd op je computer? Zo niet, dan moet je dat alsnog doen. zie afbeeldingen

succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 31.07.2015 om 09:59 uur

Beste Hans,

Ik kan je niet verder helpen. Misschien zijn er andere forumleden die dat wel kunnen. Wat ik je nog kan adviseren, leg deze vraag voor aan Magixsupport.

Succes,

Rob

mi-bo schreef op 31.07.2015 om 11:39 uur

Beste Hans, is het programma op de juiste manier geinstalleerd, ga dan naar opstarten van MAGIX foto Manager,

naast online album staat fotoboek. klik deze aan, en volg vraag vul dit inen er kan een fotoboek worden gemaakt, dan alles invullen zoals naam enz, enz en dan komt er een bevestiging met betaling uiteraard en wordt het fotoboek gemaakt

gr

michael