Reacties

mi-bo schreef op 16.11.2022 om 21:59 uur

@Joblo

Welkom Joblo als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Dit zijn de minimale eisen die MAGIX voorstel d

https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/technische-gegevens/#c1477846

Sc6

Michael/Moderator

Peter1950 schreef op 28.01.2023 om 14:49 uur

Is een All-in-one Scherm misschien ook iets om over na te denken? Of liever toch een Desktop (met kast)?

Bise schreef op 28.01.2023 om 16:09 uur

Beste Joblo,

Zolang de aan de minimale eisen wordt voldaan zou het in principe moeten kunnen. Persoonlijk vind ik die eisen altijd aan de magere kant. Met wat betere uitrusting( ik noem werkgeheugen, opslag, enz..) draait een programma altijd soepeler.

Succes met zoeken naar een goede oplossing

Cees

Kees-Haremaker schreef op 02.02.2023 om 09:28 uur

Hallo Joblo, in een kast heeft als voordeel 1e dat er ook betere videokaarten en of audiokaarten gemonteerd kunnen worden en niet in de laatste plaats is het voor de warmtehuishouding ook beter i.v.m. het aanwezig zijn van ventilatoren.
Tevens kunnen er meer HD's worden aangesloten.
Mvg Kees

FriSe schreef op 02.02.2023 om 12:54 uur

Beste Joblo, U Ik zou je adviseren om te kiezen voor een desktop met alle voordelen die door Kees H. zijn genoemd. Nog een belangrijk item is de vrije keuze van je monitor. Zeker als je gezichtsvermogen om wat voor rede dan ook minder is geworden zou ik adviseren om een monitor minimaal 24" te gebruiken. Dit werkt veel prettiger dan een kleiner schermformaat b.v. laptop met 15,6 "scherm waar je zowat bovenop moet gaan zitten.om nog onderscheid tussen bepaalde functies te kunnen maken. Doe je voordeel ermee op !

m.vr.gr. Frits

johndebrock schreef op 03.02.2023 om 12:12 uur

Ik ben het helemaal eens met FriSe,meer mogelijkheden voor aansluiten groter scherm en eventueel je computer later voorzien van meerwerk geheugen,zwaarder videokaart e.d.

Succes en vr gr, John