ik weet mijn wachtwoord niet meer van mijn website van www.djremixtion.com en kan nu ook geen e-mails bekijken het website is geregisteerd op mijn naam A.Mahabir Mullegenstraat 18 5045DG Tilburg. kunt u mijn hierover bellen op 0135716746

remixtion schreef op 01.08.2011 om 12:05 uur

hallo magix ik probeer jullie al een paar dagen al telefonisch te bereiken maar ik krijg jullie niet te pakken.

ik heb een website bij jullie deze heet www.djremixtion.com en natuurlijk een email adres met wacht woord

bij deze heb ik al geprobeert op de website de email op nieuw aan te vragen maar als ik mijn email intoets dat word er gezegt deze bestaat niet. dit is gekomen omdat ik het email dat naar jullie gestuurd moet worden nu   heb in gevuld dit is erg stom van mijn het probleem is als ik jullie mijn wachtwoord weer aan vraag dat word het natuurlijk weer verzonden naar de email adres die ik niet kan open omdat ik het wachtwoord niet meer weet. als dit te verwarrend is voor u bel mijn a.u.b op dan kan ik het mondeling toelichten.

mijn telefoon nummer is 0135716746 hopend op een snelle reactie A.Mahabir

Reacties

mi-bo schreef op 01.08.2011 om 12:21 uur

Beste
Dit is een Forum om Magix gebruikers te helpen. met problemen.
helaas kunnen we Uw probleem niet oplossen
stuur een mail naar help@magix.net en na 11 augustus krijgt u helaas pas antwoord, gezien de vakantie tijd de juiste persoon die u antwoord kan geven dan weer terug is.

gr