IK krijg mijn correcte website niet online

kareluitvichte schreef op 09.07.2013 om 07:12 uur

Ik heb een domeinnaam geregistreerd maar ik krijg de site er niet op gepubliceerd. 

De laatste versie vind ik steeds terug op de magix-site (een site met magix in de naam) en die is netjes opgeladen. Wat ik ook doe... er staat steeds een verkeerde site (een tussenversie) op mijn webadres (www.vichte-ingooigem.be) 

Reacties

RiViS schreef op 09.07.2013 om 20:53 uur

Hallo Karel,

 

Bij het publiceren van je website (via de knop Publiceren) krijg je, als je meerdere domeinen hebt, via een tussenscherm de mogelijkheid om het domein te selecteren waarop de website gepubliceerd moet worden.

De procedure is: Open de website (die je wilt publiceren) vanuit het Control Center van de Magix Online Wereld. Dat doe je via een klik op Website Maker/ Snelle Start, kies daar Website Laden en klik op de gewenste website en daarna op Openen. De website maker opent en nu kun je op Publiceren klikken en daarna het domein kiezen.

groet,

Rijk

kareluitvichte schreef op 16.07.2013 om 13:16 uur

Ondertussen gevonden... af en toe de cache legen van je computer blijkt nuttig. Via FTP Filezilla Cliënt kan je de index-file in de root uploaden en klaar is kees.