Reacties

Bol schreef op 22.11.2023 om 17:58 uur

@Patrick-Wellens

Hallo Patrick,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

....indien ik een video wens te importeren kan ik niet "verder" gaan. De knop blijft licht grijs....

Misschien kan dit de oplossing voor zijn:

  • hebt u de scart adapter op "OUT" staan?
  • kijk ook eens of u de scart adapter in de AV1 ingang zit.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 22.11.2023, 18:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Patrick-Wellens schreef op 22.11.2023 om 18:04 uur

Hey Rob, dat is in orde.
Staat op "out" en de adapter zit in de AV1 ingang.

Via de camera van windows krijg ik prima beeld van de videorecorder dat werkt dus goed.

Doch via het programma lukt het niet, mss het is verwijderen ? Maar kan ik dat dan terug installeren op dezelfde PC ?

Groeten, Patrick

Bol schreef op 22.11.2023 om 18:21 uur

@Patrick-Wellens

Hallo Patrick,

Ziet u bij bestandsbeheer de bij de camera's USB Video staan?

.....Via de camera van Windows krijg ik prima beeld van de videorecorder, dat werkt dus goed....

Wat bedoelt u met via de Camera van Windows krijg ik prima beeld van de videorecorder? Upload eens een afbeelding zodat ik kan visueel kan zien wat u bedoelt.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Patrick-Wellens schreef op 22.11.2023 om 18:33 uur

Via het programma van windows, bij de apps zit camera en dat werkt prima.
Ook usb video staat er in bestandsbeheer zoals uw afbeelding

Groetjes, Patrick

Patrick-Wellens schreef op 22.11.2023 om 18:43 uur

Kijk Geel omcirkeld, blijft licht grijs en niet aanklikbaar

Groetjes, Patrick

Bol schreef op 22.11.2023 om 18:47 uur

@Patrick-Wellens

hallo Partick,

Schakel de Windowscamera eens uit en probeer het dan nogmaals.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Patrick-Wellens schreef op 22.11.2023 om 18:53 uur

Hey Rob, dan werkt het ook niet.

Groetjes, Patrick

Bol schreef op 22.11.2023 om 19:08 uur

@Patrick-Wellens

Hallo Patrick,

Gebruikt u dezelfde scart adapter ook voor de Windowscamera? Als dat zo is en u hebt toevalig een andere scart adapter, probeer deze eens.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Patrick-Wellens schreef op 25.11.2023 om 11:24 uur

Rob, probleem opgelost !!
Ik had geen geluidsapparaat aangesloten op mijn computer en dat was de reden.
In Windows een geluidsapparaat geselecteerd en ik kon daarna op "verder" klikken en er met werken.

Het programma werkt perfect nu.

Dank voor me proberen verder te helpen.

Groeten, Patrick

Bol schreef op 25.11.2023 om 16:48 uur

@Patrick-Wellens

Hallo Patrick,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem is opgelost.

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Fijn weekend,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-