Ik heb Music Maker 64 bit, versie 29.0.0.13 op mijn Windows PC geïnstalleerd, daar ik problemen had met Music Maker en een nieuwe installatie wilde. Ik heb deze rechtstreeks van de website van Magix gedownload. De link kreeg ik gratis mee met mijn Video de Luxe die ik ook al enige jaren gebruik. Ik heb bij voorgaande versies instrumenten en loops aangeschaft.
Ik krijg rechts in het overzicht van mijn downloads al mijn extra's (loops en instrumenten). Ik kan deze vervolgens downloaden en daarna krijg ik ook de mogelijkheid om de instrumenten te installeren (wat dan ook gebeurd), maar krijg ik ze dan niet te zien als beschikbare instrumenten in mijn instrumenten overzicht.
Dit is de 64 Bit versie. Daar staat onderaan vermeld de tekst 'Music Maker Store-credits van oudere versies kunnen niet worden ingewisseld in Music Maker 2021 (versienummer 29 of nieuwer).' Maar dit betekent toch niet dat ik de instrumenten behorend bij mijn oudere versies en die ik los heb gekocht via de Store niet kan gebruiken? dat kon in voorgaande versies wel.
Mocht de 64 bit versie het probleem zijn, waar kan ik dan eventueel de voorgaande / een oudere Music Maker Versie downloaden?
Alvast bedankt voor het meedenken / jullie reactie!
Groeten, Michel