Ik krijg geen beeld geïmporteerd van MP4 bestand

Eddy-Schoeman schreef op 12.02.2023 om 17:37 uur

Ik heb gisteren Magix Video deluxe 2023 plus aangeschaft maar krijg geen beeld geïmporteerd van MP4 bestanden op mijn computer. Het beeld blijft zwart maar ik hoor wel geluid. Ik heb een intel(R) Core i5 CPU en gebruik windows

 

Reacties

Bol schreef op 12.02.2023 om 17:44 uur

@Eddy-Schoeman

Hallo Eddy,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

...Het beeld blijft zwart maar ik hoor wel geluid....

Zie voor een verklaring deze link: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 en hoger / Video Pro X (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 12-02-2023 om 18:30uur

Zijn uw videokaartdrivers up-to-date? Ga naar de leverancierssite van uw videokaart. BV. Official Drivers | NVIDIA

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2023, 18:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eddy-Schoeman schreef op 13.02.2023 om 08:24 uur

Dankjewel Rob, heb het aan de gang gekregen en kan er nu mee aan de slag.

Bol schreef op 13.02.2023 om 08:53 uur

@Eddy-Schoeman,

Hallo Eddy,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

U hebt mij nieuwsgierig gemaakt hoe u uw probleem precies hebt opgelost. Kunt u hiervan een korte omschrijving geven, zodat andere forumleden hier ook wat aan kunnen hebben. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2023, 10:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Eddy-Schoeman schreef op 14.02.2023 om 10:51 uur

Zoals je in de link aangaf heb ik import/ verwerking en export op CPU gezet bij de apparaatopties. Toen had ik gelijk beeld.

Bol schreef op 14.02.2023 om 10:55 uur

@Eddy-Schoeman

Hallo Eddy,

Bedankt👍voor voor uw terugkoppeling. Succes met het samenstellen stellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-