Reacties

mi-bo schreef op 30.04.2022 om 18:09 uur

@sipke

Beste Sipke,

Dit is sinds kort nieuw, als er op" installatie starten" wordt geklikt kunt U gewoon verder gaan met Uw hobby.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

sipke schreef op 30.04.2022 om 18:11 uur

Ja maar hij doet het weer bij afsluiten en eveneens bij weer opstarten.

mi-bo schreef op 30.04.2022 om 18:23 uur

@sipke

Beste Sipke.

Als u een tijdje MVDL niet heeft gebruikt,(dit heb ik zelf ondervonden bij andere MAGIX programma's als deze een tijdje niet zijn gebruikt) dit is een soort controle vanuit MAGIX of U nog up to date bent.

Vreemd als het bij U elke keer bij afsluiten en weer opstarten dat dit naar voren komt.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 30.04.2022 om 20:45 uur

Hallo @sipke,

Even voor de goede orde. Magix Duitsland brengt regelmatig een nieuwe updater uit. Wat nu precies de functie hiervan is, is mij nog niet echt duidelijk geworden. Maar goed, wat u zou kunnen proberen is het volgende. Zet uw virusscanner eens tijdelijk uit en probeer de updater weer opnieuw te installeren. Vergeet niet uw virusscanner weer in te schakelen. Laat mij weten of het nu wel lukt om de updater wordt geïnstalleerd.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 30.04.2022 om 21:02 uur

Ik zal het proberen Rob.

Bol schreef op 09.05.2022 om 16:51 uur

Hallo @sipke,

Misschien is dit ook voor u de oplossing, om verlost te worden van de steeds terugkerende vraag om de vernieuwingep updateservice te instaleren.

Zie deze link: https://www.magix.info/nl/forum/update-van-06-04-2022-lukt-niet--1298808/#ca1779458

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 09.05.2022 om 17:06 uur

Ja misschien wel, maar dan duikt mijn ander onoplosbaar probleem op, nl dat ik vaak de standaard instelling in moet schakelen omdat prog vastloopt met effecten en sjablonen. Op dat moment wil hij ook de downloader instaleren. Ik ploeter voorlopig maar zo door, en ramp is het niet die standaard instelling op te geven en die downloader te weigeren.

Bol schreef op 09.05.2022 om 17:56 uur

Hallo @sipke,

Ik kan mij niet meer herinneren of jij Video Deluxe 2018 premium ook eens grondig verwijderd hebt met Microsoft Probleemoplosser (Mircrosoft FixIT Tool). Maar goed het is aan u wat te doen. Door ploeteren of het nog eens proberen. U moet dan wel het installatieprogramma downloaden en gebruiken die bij mijn account / mijn producten staan. Zie hiervoor: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sipke schreef op 09.05.2022 om 18:15 uur

Ik kan me vaag herinneren dat ik op advies van magix het prog eens op een andere manier heb verwijderd, maar ik heb ook een (erg trage) leen computer gehad en ook daar kwam het probleem me plagen. Op dit moment middels de verkenner bezig met bestanden van een oude en volle harde schijf op een nieuwe te plaatsen en windows heeft verteld dat de het tot morgen zal duren voor dat klaar is. Tot zolang zal ik de verkenner niet meer werk geven.

Bol schreef op 09.05.2022 om 19:32 uur

Hallo @sipke,

Succes met het overzetten van uw bestanden naar uw nieuwe aangeschafte harde schijf.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-