Ik kan sinds 2 dagen mijn startpagina niet meer bewerken, ik krijg hem wel te zien bij de previeuw maar als ik mijn pagina wil bewerken dan krijg ik alleen maar een blanco blad. Hij wordt wel gewoon mee gepubliceerd maar ik kan hem nu niet meer actueel houden. Alle andere pagina's kan ik gewoon bewerken en publiceren, weet iemand hier iets op?
Als u online de website maker opent, en u activeer uw pagina, klik dan wel op bewerken, dan gaat uw web pagina open, en kunt u na aan klikken aan de linker zijde bij alle pagina's ,
Ook ik heb sinds 23 juli dit probleem met website maker was bezig met verversen en toen ik er 2 foto-videospelers op plaatste, liep de boel muurvast, ik heb toen website maker afgesloten en opnieuw gestart en kreeg toen ook een blanco startpagina, de tip geprobeerd maar deze haalt niets uit.
Ik heb ook nog geprobeerd met nieuwe onderdelen op de blanco pagina te plaatsten, maar deze worden niet gemeld in opjecten van de pagina dus daar kan je ook niets mee, dus alles maar weer via het rode kruis in de bovenste balk verwijderd en het gemeld bij Magix, dus dat word weer 3 dagen wachten op antwoord.
Ja er kan wel eens iets mis gaan............
Ook ik heb dat wel eens meegemaakt.
Daar heb ik het volgende op bedacht.
Op het moment dat ik weer aan mijn site ga werken dan maak ik een kopie van de hele website (Menu, meer, opslaan onder).
Als er dan iets mis gaat tijdens het bewerken, dan heb ik in ieder geval de oude site nog, die wel goed werkte en die kan ik dan weer gaan bewerken (nadat ik die weer heb veilig gesteld uiteraard).
Je kunt ook een kopie maken van een pagina voordat je die gaat bewerken, dan heb je zelfs van elke werkende pagina een kopie (en die publiceer je dan niet mee in de navigatie natuurlijk).
Het is misschien voor u nu te laat, maar een kopietje is zo gemaakt en je kan er zoveel maken als je zelf wilt en ik ben al een paar keer erg blij mee geweest....