Ik kan Magix Video Plus Deluxe 2013 door computer problemen niet meer her activeren

jenny.meheus schreef op 14.06.2016 om 14:49 uur

Ik heb Magix Video Plus Deluxe 2013 online aangekocht op 06-02-2013 en van mijn computer moeten verwijderen, door computer software problemen.

Ik werk met Windows 7
Het lukt mijn niet meer om het te her activeren.
Ik bezit nog mij bestelnummer en het serienummer.
Wie kan mijn helpen.

Alsvast Bedankt

Groeten
Johanna m 49

Reacties

mi-bo schreef op 14.06.2016 om 16:36 uur

Hallo Johanna.
ga naar magix.com, aan de rechter zijde zie boven een icoon, klik deze aan, dan met e-mail adres en wachtwoord bekend bij MAGIX inloggen. ga naar mijn producten, hier zie je MAGIX videoplus deLuxe 2013 staan. klik op installatie programma. dan moet je 6 cijfers over typen, dan wordt er een download versie geinstalleerd, is dit gebeurt, dan serienummer invoeren die stond ook in de map bij mijn producten, is dit allemaal geinstalleerd heb je de trial versie ga naar hulp extra programma's downloaden, dan wordt het volledige pakket geüpload, wel moet het daarna worden uitgepakt, is dit gebeurt, dan ga je weer naar hulp actualiseren, en alle download updates worden opgehaald, sluit daarna het programma af en start de computer opnieuw op en het gaat weer werken
gr Michael

jenny.meheus schreef op 15.06.2016 om 07:46 uur

Beste Michael,

Bedankt voor je snel  antwoord .

Bij het inloggen met mijn Accout zie ik mijn producten niet staan, onder Actieveringscode genereren geef ik mijn seriennummer in en het antwoord is:Product nog niet geregistreerd

Bij dit seriennummer is voor u geen registratie gevonden.

Registreer aub eerst uw product en genereer daarna een activering.

Ik heb ook al een mail gestuurd naar het service center maar nog geen antwoord ontvangen.

Wat kan ik nog doen om mijn probleem op te lossen?.

Groeten 

Johanna

 

 

mi-bo schreef op 15.06.2016 om 11:42 uur

Hallo Jahanna,

 even rustig afwachten tot je bericht krijg van MAGIX. 

De helpdesk van MAGIX kan aangeven wat er niet goed is gegaan

gr

Michael

jenny.meheus schreef op 21.06.2016 om 11:29 uur

Beste Michael,
Ik sta nog geen stap verder mijn probleem is nog niet opgelost, ik heb eerst met een Trial Video Deluxe Plus 2013 gewerkt en het programma via de installatie van de downloadversie aangekocht.
Ik bezit nog de inhoud van de email met het bestelnummer, als ook het bewijs van mijn betaling.
Van de helpdesk krijg ik geen antwoord op mijn vraag voor hulp die ik verstuurd heb op 10-06-16, ik heb mijn probleem uitgelegd en ook  mijn bestelnummer vermeld.
Ik kijk uit naar je antwoord waarvoor mijn dank.
Mvg
Johanna