Die magix.info Support Community – Hier helpen wij jou
Ik kan geen update activeren van mijn Easy HD programma. Bij het intikken van mijn registratienummer en e-mail adres krijg ik de melding 'dit nummer is al aangemeld met een ander e-mail adres, foutcode 24. Ik heb dit al talloze keren gemeld.
Na de aankoop in de winkel en het installeren op uw PC, heeft u zich als het goed is geregistreerd en dat heeft u gedaan met een e-mail adres van u. Met dit adres moet u de controle uitvoeren. Overigens zijn het geen maandelijkse updates. U kunt zelf controleren of er een update is en automatische geeft het programma zelf maandelijks aan of u wilt controleren. Als u een programma van een ander heeft overgenomen dan zit daar het probleem.
Bedankt voor de reactie. Ik heb deze pc, compleet met Magix cadeau gekregen. Mijn dochter heeft destijds het programma geinstalleerd, maar weet niet meer met welk e-mail adres. Mijn nieuwe adres is en
daar ontvang ik ook alle info van Magix. Men heeft mij maanden geleden al beloofd om eea om te zetten naar dit adres.
Ja, als dat e-mail adres niet bekend is wordt het wel lastig. Ik adviseer u om de complete gegevens van uw dochter en van u naar te zenden.
Met die gegevens zoals naam, adres, PostCode en plaats plus welk programma en wanneer gekocht is er misschien wat te regelen.