Ik kan geen nieuwe pagina aanleggen in de websitemaker. Mijn navigatie ziet hem niet. De tekst kan ik wel maken en zie hem links in het rijtje, maar verder niet te vinden in mijn navigatie.

jeannette-oerlemans schreef op 10.07.2011 om 17:53 uur

Ik kan geen nieuwe pagina meer aanleggen in de websitemaker. Mijn navigatie ziet hem niet. De tekst kan ik wel maken en zie hem links in het rijtje, maar verder niet te vinden in mijn navigatie.

Reacties

magixagent schreef op 11.07.2011 om 11:55 uur

Aan de linker zijde boven in kunt u altijd een pagina toevoegen, deze krijgt dan de naam nieuwe pagina, hier kunt u een andere naam aangeven, dit wordt op de menu balk gezet, deze kunt u verkleinen, of veranderen in stijl.
Dit kan een blanco pagina zijn of een bewerkte, als alles evt. blanco is kunt u de tekst transporteren door eerst een tekst file aan te maken,
succes.

jeannette-oerlemans schreef op 11.07.2011 om 17:57 uur

Aan de linker zijde boven in kunt u altijd een pagina toevoegen, deze krijgt dan de naam nieuwe pagina, hier kunt u een andere naam aangeven, dit wordt op de menu balk gezet, deze kunt u verkleinen, of veranderen in stijl.
Dit kan een blanco pagina zijn of een bewerkte, als alles evt. blanco is kunt u de tekst transporteren door eerst een tekst file aan te maken,
succes.

Dank je wel Magixagent! 

Zo deed ik het vroeger altijd.  Maar ik heb het inmiddels gevonden!

Ik ga naar mijn navigatiepagina, waar natuurlijk mijn navigatie instaat. Mijn navigatie activeer ik, en dan krijg ik een rijtje welke pagina ik wel te zien wil hebben of niet. Met het oogje. Ik had het de vorige keer namelijk ook gevonden omdat ik via de ouderwetse manier geen pagina's meer kon aan leggen en ik was het gewoon helemaal kwijt hoe ik dat toen opgelost had! pfff.......Dit is ook heel makkelijk om interne linken te maken.

Groetjes,  Jeannette