Ik heb websitemaker gedownload maar krijg foutmelding bij instaleren

sipke schreef op 09.01.2013 om 16:31 uur

De file met naam website_maker_16mb_int.exe wordt netjes gedownload maar als ik ga instaleren dan komt de  foutmelding dat een bestand niet geopend kan worden omdat waarschijnlijk de schijf te weinig vrije ruimte heeft. Helaas kwam bij een volgende poging die melding niet meer maar alleen een ! dat het verkeerd ging. Ik heb echter 800 GB vrij dus het zal zeker niet aan te weinig ruimte liggen. Ik gebruik win7 home

Reacties

jarnooo schreef op 09.01.2013 om 21:56 uur

er klopt iets niet, website maker is volledig online, heb je het niet over webdesigner

en 16mb is veel te weinig voor een programma,

het zou kunnen zijn dat je de verkeerde versie hebt, 32bit ipv 64bit of andersom

sipke schreef op 09.01.2013 om 22:06 uur

Jarno.

De link verwees naar website kaker 2.0 Maar de download zou gaan om 3.0 Wel was het een magix download Er was geen opgave gedaan over 64 of 32 bit.Maar als websitemaker online is dan zal ik zonder meer een ander prog binnen gehaald hebben.

jarnooo schreef op 09.01.2013 om 22:09 uur

kun je de link hier neerzetten, kijk ik zelf even

sipke schreef op 09.01.2013 om 22:24 uur

De file die in eerste instantie gedownload wordt heeft de naam van oi_website_maker__16mb_intexe.exe.

Als je die activeerd dan wordt website_maker__16mb_int.exe gedownload of naar keus meteen geinstaleerd.

Waarschijnlijk was dit de link van de download.

http://www.tucows.com/preview/603853