Ik heb Magix DVD 7 opnieuw geinstalleerd op mijn computer omdat ik een nieuwe computer heb gekrege. Ik kan echter het serienummer niet invullen omdat mijn toetsenbord dan niet reageert.

geke-h100 schreef op 27.12.2014 om 14:56 uur

Hallo,

 

Ik heb Magix DVD7. Nu heb ik een nieuwe computer en Magix opnieuw geinstallerd. |dat is ok. Nu wil ik beginnen en moet mijn serienummerinvoeren. Dat nummer heb ik alleen mijn toetsenbord doet niets zoadat ik het nummer niet kan invullen. Aan mijn toetsenbord mankeert niets.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 27.12.2014 om 17:41 uur

Beste,

Staat het toetsenbord wel goed ingesteld, Nederlands (Nederland)  - Verenigde Staten (Internationaal)? Ga naar configuratiescherm , kies land en taal, tabblad Toetsenborden en talen.

Succes,

Rob

 

Philip.horemans schreef op 27.12.2014 om 23:44 uur

Het is ondertussen in orde gekomen. Blijkbaar na de pc af te sluiten en later weer op te starten was alles in orde, en nu heb ik geen bibberende, schokkende beelden meer. Bedankt voor het meedenken. 

Misschien kunnen ze dit eens in de cursus voorraan zetten : na het installeren van het programma, en na  : voor het eerst bestanden op de tijdlijn gezet te hebben, de computer eerst even afsluiten en daarna weer opstarten. 

Blijkbaar doet hij dan wat updates (bij het afsluiten), nadien bij het herstarten zie je dat hij nog een aantal bewerkingen doet op de achtergrond, alvorens de pc helemaal op te starten. Nadien is alles in orde.

Voormalige gebruiker schreef op 28.12.2014 om 09:48 uur

Het is ondertussen in orde gekomen. Blijkbaar na de pc af te sluiten en later weer op te starten was alles in orde, en nu heb ik geen bibberende, schokkende beelden meer. Bedankt voor het meedenken. 

Misschien kunnen ze dit eens in de cursus voorraan zetten : na het installeren van het programma, en na  : voor het eerst bestanden op de tijdlijn gezet te hebben, de computer eerst even afsluiten en daarna weer opstarten. 

Blijkbaar doet hij dan wat updates (bij het afsluiten), nadien bij het herstarten zie je dat hij nog een aantal bewerkingen doet op de achtergrond, alvorens de pc helemaal op te starten. Nadien is alles in orde.

Beste Philip,

Volgens mij is dit niet de juiste plaats voor uw antwoord. Deze vraag gaat over het niet kunnen invoeren van het serienummer en niet over een bibberende beelden. Ik kan uw vraagstelling ook niet terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Rob