ik heb geen geluid. niveau is te laag (helemaal niks) Hoe kan dat?

Daannijsse schreef op 29.05.2011 om 14:54 uur

Hallo,
Ik heb problemen met het programma music cleaning lab.

Ik heb alles goed aangesloten (vanaf mijn stereodeck "out" naar de "line" in van mijn geluidskaart op de pc)
Het systeem geeft echter aan, dat het niveau te laag is (oftewel 0) Alsof nog ergens het geluid gedempd wordt. Ik heb geen idee wat ik nog kan doen om dit tre verhelpen.
Ik dacht dat ik dit met de knop 'niveauregeling" kan regelen, maar als ik daar op klik gebeurt er helemaal niets. Ik vraag me af of dat wel klopt. Moet er dan niet iets in beeld komen, waarmee ik ik inderdaad iets kan regelen?
Met de knop automatiek geeft ook geen verder resultaat.

Graag uw hulp
de snoeren zijn helemaal goed (laten controleren in de winkel)

Daan
 

Reacties

Daannijsse schreef op 02.06.2011 om 16:19 uur

Ik begrijp uit een mailtje van magix, dat nog niemand op deze vraag gereageerd heeft.

 Ik zou niet weten hoe ik mijn vraag zou kunnen verduidelijken.

 

Waar kan ik het "pictogram niveauregeling" vinden. Volgens de handleiding zou ik daarmee wat kunen regelen. Geen idee waar dat pictograqm dan te vinden in???.  Ik zie alleen maar een knop "niveauregeling" En zoals ik schreef, als ik daar op klik gebeurt er helemaal niks.  Klopt dat wel?

 

Daan

lucky_me schreef op 02.07.2011 om 07:26 uur

Sorry, ik lees nu pas je vraag.ik denk dat je programma het ingangssignaal niet vindt.

op je taakbalk van windows-> rechtsonder staat een luidsprekertje. rechtsklikken en opname apparaten kiezen. (dit is ook toegankelijk vanuit het programma zelf). nu moet je in dat tabbad rechts klikken en de optie" uitgeschakelde apparaten weergeven" aanvinken. waarschijnlijk heb je nu wat meer mogelijkheden, schakel ze in en test uit met welke verbinding je kan opnemen. (mogelijks mag je ze niet allemaal tegelijk aanleggen, soms geeft dat stoorgeluid). Het is even zoeken maar het werkt wel.

mvg

Luc