Ik heb een upgrade van Music Maker Premium 2019 helemaal niet tevreden

fonteyne-stephane schreef op 15.08.2018 om 14:24 uur

Beste support,

Ik heb op een nieuwe PC zonder viruscanners en firewalls en dergelijke het software programma Music Maker Premium 2019 geïnstalleerd. Ik werk onder Windows 7 Professional, Werkgeheugen 8 GB, CPU 3.2 GHz (de nieuwste en recente technologie. Ik heb onlangs een novation Launchkey  49 aangekocht en die werkte perfect met de vorige versie van Music Maker Premium 2018 en met de huidige versie kan ik hem met geen enkele driver meer aanspreken.

Ik heb alle content gedownload en geïnstalleerd en dat zijn de virtuele instrumenten, soundpools, presets, sound collections via de MAGIX Store en dat is allemaal zonder problemen verlopen.

Bij de huidige versie dus de Music Maker Premium 2019 kan ik het volgende niet meer doen:

1) Ik laad een instrument in en probeer op het virtuele keyboard music te spelen en hoor helemaal geen tonen of geluid.

2) Ik doe hetzelfde op mijn MIDI keyboard en daar volledig hetzelfde probleem ook geen geluid bij het aanraken van de toetsen

3) Probeer ik de virtuele toetsenbord van een virtual instrument dan gebeurt er ook niks

Ik heb voorlopig de nieuwe versie eraf gegooid en terug de oude versie geïnstalleerd en dat is de MAGIX Music Maker Premium 2018 dat ik tenminste nog iets kan doen met deze heb ik wel veel tekort aan geheugen.

Ik hoop dat er dringend een update komt die die grote fouten waaronder niet functioneren van mijn midi keyboard, niet functioneren van het virtuele keyboard als het niet functioneren van VITA instrumenten.

Graag dringend een oplossing

Hardware configuratie:

OS: Microsoft Windows 7 Professional en de Ultimate versie

Geïnstalleerd DRAM: 8 GB

Werkgeheugen: 3.4 GB beschikbaar

CPU: G3240 3.10GHz

MIDI USB Keyboard : Novation Launchkey 49 keys

 

Reacties

mi-bo schreef op 15.08.2018 om 18:32 uur

@fonteyne-stephane

Fonteyne-Stephane.

U kunt het beste Uw probleem voorleggen bij MAGIX support.

( MAGIX.INFO is geen support afdeling van MAGIX).

Dit is een Forum beschikbaar gesteld door MAGIX (hier kunnen MAGIX gebruikers van gedachten wisselen met andere gebruikers als zij een probleem hebben, en Freaken die een oplossing weten kunnen dan een goed advies geven zodat de vraag steller weer met tevredenheid verder kan met zijn mooie hobby met het MAGIX product).

https://support2.magix.com/customer/index.php.

Dan een belangstelling vraag

U schrijft over het probleem met Windows 7 Professional.

heeft U ook het zelfde probleem met Windows ( 7 ) Ultimate.

Mvg

Michael

 

 

fonteyne-stephane schreef op 15.08.2018 om 19:32 uur

Precies hetzelfde probleem

mi-bo schreef op 16.08.2018 om 10:11 uur

@fonteyne-stephane.

MMM 2019 Prem onder Windows 7 Pro geïnstalleerd.

Heeft U MMM 2019 Prem via upgrade gekocht( eerst de Free versie ) of met serienummer

Ik ben niet in bezit van een novation Launchkey  49, maar alle functies werken perfect.

Heeft U het programma wel volledig geïnstalleerd

.het is wel de bedoeling dat eerst instrumenten moeten worden geactiveerd voordat toetsen bord werkt

en dit is een klein stukje waar U kan zien dat de toetsen werken met geluid.

MVG

Michael

 

fonteyne-stephane schreef op 16.08.2018 om 10:23 uur

Hallo

Ik had een vorige versie Music Maker Premium 2018 en heb dan een upgrade online aangekocht.

Zijn er dan dingen die ik anders moet doen ofzo.

Ik heb nu de versie Music Maker Premium 2018 op mijn PC staan. Hoe moet ik dan mijn nieuwe versie installeren. Mijn oude versie verwijderen of niet of gewoon de nieuwe versie installeren over de oude versie?

mi-bo schreef op 16.08.2018 om 10:54 uur

@fonteyne-stephane

Nu wordt het iets duidelijker, lees deze tutorial eens goed door.

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-werkt-het-upgraden-van-mmm-free--1210516/

Mvg

Michael