Ik heb een nieuwe computer aangeschaft. Op mijn vorige computer had ik

Cor-Terpstra schreef op 11.04.2021 om 14:09 uur

Ik heb een nieuwe computer aangeschaft. Op mijn vorige computer had ik met behulp van een gekochte dvd-schijf VIDEO DELUXE 2014 geïnstalleerd. Kan ik het VIDEO de luxe 2014 programma met behulp van dezelfde DVD-schijf nu ook op mijn nieuwe computer installeren?

Reacties

Bol schreef op 11.04.2021 om 14:32 uur

@Cor-Terpstra

Hallo Cor,

U kunt VDL 2014 vanaf uw gekochte DVD schijf installeren. Maar u kunt VDL 2014 ook met de downloadversie installeren.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.04.2021, 14:41, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 11.04.2021 om 15:19 uur

@Cor-Terpstra

Beste Cor.

Ik hoop dat dit een verstandige keus is om op een nieuwe Pc een product dat 9 jaar geleden op de markt door MAGIX is gebracht te installeren.

Om problemen te voorkomen is het de moeite waard er na te denken MAGIX vdl2021 aan te kopen(dit is uiteraard uw eigen keus).

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.04.2021 om 15:29 uur

@Cor-Terpstra

Hallo Cor,

VDL 2014 premium geïnstalleerd onder W10 en het werkt bij mij nog steeds goed. Alleen bij het op de tijdlijn zetten van MOD en VOB bestanden wordt audio niet ingeladen.

De oorzaak ligt aan het feit, dat Magix Duitsland eind oktober 2020 het volgende heeft verwijderd:

  • Verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
  • Verwijdert AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
  • Verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"

Even voor de goede orde, ik heb u een antwoord willen geven op uw vraag. U kunt altijd nog besluiten om de laatste versie VDL 2021 te kopen. U kunt dan VDL 2014 als een standalone programma op uw PC laten staan, want uw VDL 2014 MVP projectbestanden zijn niet compatibel met VDL 2021.

Groet, Rob

PS ik weet een oplossing voor het Mod en Vob probleem.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 11.04.2021, 16:00, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bise schreef op 11.04.2021 om 16:12 uur

Beste Cor-Terpstra,

Wat is wijsheid en/of verstandig!? Op mijn oude laptop ( HP met AMD Turion X2 Dual-Core Mobile RM-74, 4,0GB RAM, ATI Mobility Radeon HD 3650) ( dit voor de kenners) heb ik win 10 weten te installeren en draai ik met VDL MX !!!. Traag met opstarten maar dan gaat ie als een tierelier. Eigenlijk kan je er alles mee om een knappe video te maken. Tegenwoordig wordt ik wat kregelig van Magix, mijnsinziens veel fouten bij updates en je wordt constant belaagd met advertenties maar een grabber verkopen ze niet meer. Hopelijk tijdelijk. Dus beste Cor als VDL 14 je bevalt, houwen zo. Volg het advies van Bol en hou voorlopig je centen in je zak.

Veel plezier met (oude 14)

Mvg,

Cees

mi-bo schreef op 11.04.2021 om 16:37 uur

@Cor-Terpstra

Beste Cor.

U heeft verschillende suggesties/antwoorden gekregen,doe Uw voordeel hiermee.

Succes met het maken voor U juiste keuze

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael