Reacties

mi-bo schreef op 23.06.2014 om 13:50 uur

Dit is correct, het betreft een cd speler bv in de auto, als U het afspeelt op een home dvd speler zal hij het wel doen, dit heeft te maken met codexen, heeft U de mogelijkheid tot aansluiting usb stick, dan kunt U het wel afspelen
succes
mido

Voormalige gebruiker schreef op 23.06.2014 om 21:24 uur

Hallo Ron,

Om een CD in alle spelers te kunnen afspelen moeten deze als een CD gebrand worden. Kijk even in de handleiding welke audioformatten je CD speler aankan. De nummers krijgen dan de naamsaanduiding Track01.cda, Track02.cda enz..  Lees het volgende eens door. Het kan zijn dat uw Audio Wave minder ruimte in beslag neemt dan cda.

http://winampnederlands.nl/muziek-en-video/cd-branden/

Succes,

Rob

Aanvulling 21:50

Ik heb net succesvol een CD gebrand die afspeelt op mijn CD speler. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van MP3, WAV bestanden.

ronschouten schreef op 26.06.2014 om 15:07 uur

Bedankt voor de reacties. Maar ik ben er achter wat de fout is. Dit is geheel mijn eigen schuld. Voor het arrangement stond namelijk nog een heel stuk waar niets op stond! Dit was niet te zien in mijn scherm maar het bestand was zo groot dat ik het erg vreemd vond. Dus na een minuut of 8 kwam pas de muziek die ik opgenomen had. Uiteindelijk heb ik het arrangement naar voren geschoven en op cd gebrand en nu is het wel goed, Erg stom dus........

Maar toch bedankt voor het meedenken

Voormalige gebruiker schreef op 26.06.2014 om 21:36 uur

Bedankt voor de reacties. Maar ik ben er achter wat de fout is. Dit is geheel mijn eigen schuld. Voor het arrangement stond namelijk nog een heel stuk waar niets op stond! Dit was niet te zien in mijn scherm maar het bestand was zo groot dat ik het erg vreemd vond. Dus na een minuut of 8 kwam pas de muziek die ik opgenomen had. Uiteindelijk heb ik het arrangement naar voren geschoven en op cd gebrand en nu is het wel goed, Erg stom dus........

Maar toch bedankt voor het meedenken

Tja, stom of niet stom, eens lopen we allemaal wel eens tegen zo'n onverklaarbare moment / fout aan. Maar dit zijn juist de  leer momenten.

Succes met je hobby,

Rob