Ik heb denki ik twee keer een abbonment verlengt Rudo-vanRooij schreef op 29.04.2020 om 20:51 uur Op 18 maart en ook op 29 april heb ik een verlegging betaald dat van 29 april had voor web design moeten zijn Hoe kan dit worden opgelost? De mails die ik van krijg verdwijnen bij mij in span en zie ze dan niet meer geef even een tweede mailadres op rudo@rudofoto.nl Hopelijk is er een oplossing voor Gr Rudo van Rooij Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 29.04.2020 om 23:20 uur Hallo Rudo, Welkom op het forum voor en door MAGIX gebruikers. Het is jammer, dat uw aankoop / opdrachtbevestigings mails van MAGIX in uw spammap terecht zijn gekomen en dat u deze niet meer kan terughalen. Maar, wij als forumleden kunnen u hiermee niet verder bij helpen. U moet contact opnemen met Magix Support. zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ en daar uw probleem voorleggen. Als u het contactformulier invult, vergeet dan niet de bestelnummers xxxxxxxxxxxxMXC te vermelden. Deze staat ook vermeld op uw bankafschrift. Heel veel succes, Rob 1