Ik gebruik PROX 13 is de promotie video pro x 365 voor mij te gebruike adegrauwe schreef op 18.03.2022 om 12:01 uur Ik gebruik PROX 13 is de promotie video pro x 365 voor mij te gebruiken ? Deze reclame vond ik in mijn emailbox of blijft de PRO X 13 verder lopen ? Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 18.03.2022 om 12:06 uur @adegrauwe Beste Andre. Van mijn bevindingen heb ik hierover een Tutorial gemaakt ( lees ipv MVDL voor U MVPX 365 ) https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-men-magix-video-365-prem--1296017/ Wel een aantekening: ABO versies wordt nooit Uw eigendom . Sc6 Vriendelijke groet Michael ( Forum Moderator ) Bol schreef op 18.03.2022 om 12:56 uur Hallo @adegrauwe, ...Ik gebruik PROX 13, is de promotie video pro x 365 voor mij te gebruiken ?...... Nee, Video Pro X 13 is een aankoop versie en Video Pro X 365 is een abonnement versie. Zie deze link: De nieuwe abonnementservice Wanneer u besluit om een Abonnement op Video Pro X 365 af te sluiten, dan blijft uw Pro X13 met het P3-serienummer uw eigendom. Voor Video Pro X 365 krijgt u een apart P3-serienummer, die bij: Mijn Account / Mijn producten als zodanig ook wordt geregistreerd en geactiveerd. U hoeft Video Pro X13 als abonnement niet geheel opnieuw te installeren. U doet het zo: ga naar: Hulp / Programma deactiveren start Pro X 13 weer op registreer en activeer u abonnement versie met uw emailadres en het nieuw verkregen P3-serienummer U krijgt nu toegang tot Magix Content (deze niet via Pro X13 aankoop te benaderen) Met vriendelijke groet, Rob (moderator) 1