Die magix.info Support Community – Hier helpen wij jou
ik gebruik cd/dvd 10 de luxe op een pc met windows XP. Hoe kan ik in één show met 6 onderwerpen voor elk onderwerp een apart aanvinkvak maken in het beginmenu van de show?
Ik heb een fot-show gemaakt waarin 6 onderwerpen worden behandeld. Ik wil graag in het begin menu de mogelijkheid geven om elk hoofdstuk apart te klikken en te bekijken. Hoe doe ik dat??
Beste,
U dient dan wel van te voren 6 aparte thema's te maken.
Als dit is gebeurd, alles achter elkaar zetten, en als U dan gaat branden, ziet U in het menu 6 thema's die u een naam kunt geven en afzonderlijk kunt aan klikken om af te spelen via de afstand bediening van Uw dvd recorder. Via een USB stick is dit nog niet mogelijk.
succes met het mooie MAGIX product.
Beste Mi en Bo, allereerst heel hartelijk dank voor uw antwoord. Toch noch een vraagje. Hoe maak ik die themas aan? Is dat binnen het project. Wij waren met vrienden op rondreis door thailand en cambodja. zelfs na grondige selectie wordt de dia show te lang. Als ik dan binnen het project hoofdstukjes maak (bangkok- Pnohm pen- Ko samui etcetera) kan de kijker beslissen wat en hoe lang hij wil kijken.
Uw voorstel is dus precies wat ik bedoel maar..... hoe doe ik dat?
Beste, start het programma op.
dag 1 hier maakt u een diashow( het liefst niet meer dan 100 foto’s) van, sla dit op Alt+D kijk waar U dit neer wilt zetten met( dag1 erbij),
dit wordt in de mediapool gezet, precies het zelfde doet U met dag 2//3//4//5. enz.
Is alles klaar dan haalt U vanuit de mediapool de dagen met extensie MXV dit zet U achter elkaar, en ga naar branden met menu er bij en alle dagen staan net onder elkaar en kunnen met afstand bediening worden opgeroepen, via Preview aan de linker kant kunt u zien hoe alles is ingevuld en kan door verschuiven de dagen nog worden veranderd.
En als U wilt dat elk project apart wordt afgespeeld, en terug moet keren naar hooft menu, klik dan in preview scherm op de foto met rechtermuis, klik op Eigenschappen, dan kiest U rechts de op te Actie aan filmeinde hier activeer U Weergaven stoppen, en U heeft een mooie show gemaakt
succes,