Ik ben nieuw! Krijg steeds foutcode: bestandssysteemfout (-1073740791)

sjojanfyl schreef op 17.11.2022 om 13:43 uur

Ik heb Magix VideoDeluxe 2023 premium geinstalleerd op mijn laoptop, maar ik moet steeds opnieuw het serienummer invoeren, omdat het programma na openen, steeds uit zich zelf verdwijnt, ik heb foutcode: bestandssysteemfout (-1073740791)

Wat kan ik hier een doen, wie heeft een oplossing voor mij, er wordt gemeld dat ik nu 'fijn ' met het programma a.d. slag kan, maar het is meer een ergernis op deze manier...!?

Reacties

mi-bo schreef op 17.11.2022 om 13:52 uur

@sjojanfyl

Welkom als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Heeft U in het verleden een ander account bij MAGIX gehad(geregistreerd).

Als Administrator opstarten , helpt misschien

Het programma MVDL heeft maar 2 licenties is dat niet overschreden.

Gr

Michael/Moderator

sjojanfyl schreef op 03.12.2022 om 14:45 uur

Ik heb sinds een jaar of 4 gebruik gemaakt van MagixVideo Easy, wat mij zeer goed beviel, waar ik veel gebruik van maakte en welke ik had geregistreerd (mijn 1e reg.), maar na aanleiding van de vele reclames die ik van u kreeg en omdat dit lovend waren, heb ik Magix Video de Luxe 2023 op 9 november j.l. aangeschaft in de veronderstelling dan nog iets veel beters c.q. mooier te krijgen, helaas ik voel mij sterk bedrogen, en heb grote spijt over deze aankoop, had ik het andere programma maar gehouden, want ik ben al bijna een maand bezig dit programma op mijn laptop te instaleren. Van dit technische soort dingen heb ik niet veel verstand, en als ik het nieuwe programma dan download en de bijbehorende code invoer (+ registratie bij u, die ik nu al 10-tallen keren heb uitgevoerd!) moet het voor mij gelijk werken, maar helaas dus niets van dat alles!!?? Steeds krijg ik maar weer de melding bestandssysteemfout (_1033740791) wat mij dus niets zegt en waar ik niet mee kan, waar na het programma onmiddellijk van het scherm afgaat!

U moet mij een goed programma leveren wat, zonder veel gedoe en ergernissen, direct werkt. Van de technische computertaal heb ik geen verstand!

Ik overweeg een ander videoprogramma aan te schaffen, want dit kost mij uit ergernis bijna een laptop...(zo nu en dan komt er van mij een knal tegen de laptop...!) Helaas zie ik geen oplossing meer

M.vr. groet,

Sj. Fijlstra

 

Bol schreef op 03.12.2022 om 15:45 uur

@sjojanfyl

Hallo Sjojan,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Ik vind het spijtig om te moeten vernemen, dat u zich sterk bedrogen voelt. Hebt al eens contact opgenomen met Magix Support?

Als moderator van dit forum, zou ik u proberen te helpen. Komen we er dan samen nog niet uit, dan kunt altijd nog Magix Support raadplegen. De foutmelding: bestandssysteemfout (_1033740791) is voor mij ook nieuw.

Met vriendelijk groet,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.12.2022, 15:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.12.2022 om 17:27 uur

@sjojanfyl

Hallo Sjojan,

Voor zover ik het nu kan beoordelen, hebt u een Windows probleem en geen Magix probleem. Mijn advies is om deskundige hulp te zoeken in uw omgeving.

Met vriendelijk groet,

Rob (forumlid / moderator)

Aanvulling op 03-12-2022 om 18:07 uur

Controleer eens met sfc/scannow uw windows systeembestanden.

Zie: https://www.pcwebplus.nl/sfc-scannow-hoe-werkt-de-system-file-checker/

Laatst gewijzigd door Bol op 03.12.2022, 18:07, in totaal 4 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-