Ik ben mij serienummer kwijt van magix music maker 2008

remco-d22 schreef op 24.11.2016 om 11:06 uur

Beste magix,
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd en heb via mijn oude windows de bestanden van magix music maker 2008 weer terug gezet op mijn pc. Nu vraagt mij pc om het serienummer in te vullen maar de schijf incl het serienummer ben ik kwijt geraakt. Is er een mogelijkheid om van jullie een nieuw serienummer te krijgen?

Ik zou graag het programma weer kunnen gebruiken.

met vriendelijke groet,
Remco den Hartog

 

Reacties

RiViS schreef op 24.11.2016 om 11:39 uur

Hallo Remco,

Ga naar magix.com/nl , klik daar rechts boven op het poppetje, log in en klik dan op Mijn producten. Daar vind je je geregistreerde programma's en hun serienummers.

groet,

Rijk

remco-d22 schreef op 24.11.2016 om 13:46 uur

Hallo Remco,

Ga naar magix.com/nl , klik daar rechts boven op het poppetje, log in en klik dan op Mijn producten. Daar vind je je geregistreerde programma's en hun serienummers.

groet,

Rijk

Hallo Remco,

Ga naar magix.com/nl , klik daar rechts boven op het poppetje, log in en klik dan op Mijn producten. Daar vind je je geregistreerde programma's en hun serienummers.

groet,

Rijk

 

Hallo Remco,

Ga naar magix.com/nl , klik daar rechts boven op het poppetje, log in en klik dan op Mijn producten. Daar vind je je geregistreerde programma's en hun serienummers.

groet,

Rijk

 

Hallo Remco,

Ga naar magix.com/nl , klik daar rechts boven op het poppetje, log in en klik dan op Mijn producten. Daar vind je je geregistreerde programma's en hun serienummers.

groet,

Rijk

 

Dank je wel.

Ik ben vergeten om mezelf te registeren toendertijd en nu is het programma zo oud (2008) dat er geen codes meer van zijn.

 

Voormalige gebruiker schreef op 24.11.2016 om 13:58 uur

Hallo Remco,

Toen je het programma gekocht en voor de eerste keer geinstalleerd hebt, heb je deze moeten registreren bij Magix. Deze registratie wordt opgeslagen bij mijn produkten. Waar ik aanzitten te denken is, dat je toen een ander email adres gebruikt heeft bij het geregistreren de eerste keer. Je moet dit emailadres gebruiken om naar mijn producten te gaan.

Groet,

Rob