hulplijnen symbool blijft staan

p.stolwijk schreef op 24.11.2016 om 17:43 uur

in magix graphic en photho disigner 9 op mijn PC win 7, 64 bits  als ik hulplijnen plaats blijft het teken van hulplijnen(2 lijntjes met 2 pijltjes) zichtbaar en kan ik niets doen voordat ik de hulplijnen heb verwijderd. Programma heb ik al een keer opnieuwe geinstalleerd maar het blijft terugkomen.

Wie kan mij helpen?

Reacties

mi-bo schreef op 26.11.2016 om 13:11 uur

ga naar hulp. klik MAGIX Photo & Graphic Designer hulp aan, klik op index, en hier hulplijnen invoeren, weergeven, en hier staat precies omschreven hoe te handelen
gr
Michael

p.stolwijk schreef op 26.11.2016 om 13:55 uur

Ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest. Ik weet hoe ik hulplijnen moet gebruiken en te verwijderen. Het probleem is dat ik de hulplijnen eerst moet weghalen om b.v. een plaatje of tekst te kunnen veranderen. Op mijn laptop heb ik ook magix 9 staan en hier heb ik dit probleem niet. 

p.stolwijk schreef op 01.12.2016 om 09:49 uur

Hallo Michael,

Ik werk al 10 jaar met Magix Photo & Grafic Designer. Ik had ook nooit problemen tot nu. Als ik een hulplijn heb getrokken verdwijnen de twee lijntjes met pijl met daartussen in en vertikaal lijntje niet.(dit is wat er tezien is als je vanuit de liniaal een hulplijn trekt) Als ik nu verder iets wil verplaatsen of nieuwe tekst wil schrijven kan dat niet voordat ik de hulplijn weer heb weggehaald. Als ik het programma na deïnstallatie opnieuw installeer blijft het even goed gaan en dan zit de buck erweer in. Ik hoor grag de oplossing daar ik voor onze club 3 pakketten wil kopen.