Hulp vraag! Installatie Video Deluxe Premium

barbara-d2625 schreef op 12.01.2021 om 19:23 uur

Goedendag, ik heb zojuist Video Deluxue 2021 Premium geïnstalleerd en ik ervaar gelijk al twee problemen.

1. Ik zou ook NewBlue Filters 5 Ultimate er bij moeten kunnen installeren. Ik volg hiervoor de genoemde stappen: klik op 'Hulp' en vervolgens 'Contentpakketten activeren', maar dan gebeurd er niks. Ik krijg geen scherm om mijn coupon code in te vullen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

2. Als ik het programma open en een film bestand wil importeren, krijg ik een pop up met de melding: 'Het programma heeft toegang nodig tot een bestand met MPEG-4 Codec. Op grond van licentiebepalingen is daarvoor een activering vereist. Wilt u deze MPEG-4-Codec nu gratis activeren?' Ik kies vervolgens voor: online activeren. Vervolgens krijg ik de melding: 'dit serienummer is al met een ander e-mailadres geregistreerd. Neem contact op met de MAGIX Support. Foutcode -24'.

Graag hoor ik wat de oplossing voor deze problemen is!

Reacties

mi-bo schreef op 13.01.2021 om 10:51 uur

@barbara-d2625

Beste Barbara,

Ik zal U proberen een goed antwoord te geven

Als het pakket volledig is geinstalleerd en geregistreerd, en U klikt op Contentpakket(ten ) activeren, zal dit scherm open moeten gaanen na invoeren van G3 nummer zalhet te vinden zijn onder effecten, extra effecten, en vandaar uit worden geinstalleerd

Maar dit zal niet lukken gezien wat U verder schrijft

"Vervolgens krijg ik de melding: 'dit serienummer is al met een ander e-mailadres geregistreerd. Neem contact op met de MAGIX Support. Foutcode -24'."

heeft U de zelfde email gebruikt als bij aankoop MVDL 2021Prem

Waar heeft U het pakket gekocht online ?????

Sc6

M.vr.gr

Michael

barbara-d2625 schreef op 13.01.2021 om 11:01 uur

Goedendag Michael,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het pakket vorige week vrijdag gekocht via de website van Magix. Ik heb gister fysiek de cd ontvangen en geïnstalleerd. Bij het aankopen van het programma had ik nog geen account. Pas gister bij het installeren heb ik mij geregistreerd.

Mocht het na opnieuw installeren nog niet werken neem ik contact op met de klantenservice of retourneer ik het programma.

Hoop dat het gaat werken!

mi-bo schreef op 13.01.2021 om 11:12 uur

@barbara-d2625

Beste Barbara.

Dank voor Uw feedback.

Het email adres wat U bij het bestellen van het MAGIX product is gebruikt moet het zelfde adres zijn dat U dient te gebruiken om te activeren.

Andrrs heeft U een conflict.

Sc6

M.vr.gr

Michael