Reacties

Bol schreef op 15.03.2021 om 13:09 uur

@Maaike-degeus

Hallo Maaike,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Hebt u uw PC of Laptop al eens helemaal uitgezet en opnieuw opgestart?

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 15.03.2021, 13:10, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Maaike-degeus schreef op 16.03.2021 om 11:09 uur

Hoi dank je wel voor je antwoord. Ja, opnieuw gestart, opgeschoond, progr verwijderd incl alle maar dan ook echt alle mappen, opnieuw geinstalleerd. Heb maar codecs4 gekocht gezien 2 gratis was en ik dacht goh mss zit hier het nare vieze trucje en het deed iets: de melding verdween echter, als ik op de play knop in progr klik, verandert deze wel naar de stop knop, ofwel het porject zou moeten gaan afspelen maar gebeurt helemaal niets.

Altijd leuk als je een progr hebt gekocht. En vanuit het niets want 4 dgn geleden was er nog niets aan de hand en tussendoor is de hele computer niet gebruikt, hoe bizar dan

Maaike-degeus schreef op 16.03.2021 om 11:32 uur

@Maaike-degeus

Hallo Maaike,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Hebt u uw PC of Laptop al eens helemaal uitgezet en opnieuw opgestart?

Succes, Rob

goh, de premium trial gedownloaded. deze doet hetzelfde alleen een concretere melding, dat iets met een geluidsapparaat. in confug gekeken, deze stond uit (?????) aangezet en hele probleem in ieder geval in trial is weg. ga nu 2015 herinstalleren en kijken of hij het nu we ldoet, anders vrees ik dat ik een nw pakket aan moet schaffen al zou ik het schandalig vinden.

Bol schreef op 16.03.2021 om 11:50 uur

@Maaike-degeus

Hallo Maaike,

Ik al zo'n vermoeden, dat het iets mis was met de geluidskaart, maar ik had verwacht door de PC het aan en uitzetten het probleem zou zijn opgelost. Nu u de geluidsapparaat weer hebt aangezet, moet VDL 2015 weer naar behoren werken.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-