hosten van responsive thema, geschikt voor diverse resoluties in webdesigner 10 premium

damijocreative schreef op 15.09.2015 om 10:48 uur

Ik wil onder 1 domeinnaam mijn website hosten, geschikt voor zowel computer als mobiel.

Ik heb gekozen voor een responsive thema, maar deze doet helemaal niets als ik deze bekijk op mobiel, en word net zo groot weergeven als mijn hoofd pagina.

Gevolg: bijna niet te laden.

als ik de standaard instelling van magix pak voor mobiele website(480 pixels) laat hij maar de helft zien van de pagina, terwijl ik dit allemaal wel heb ingesteld en veranderd in de layout.

De pagina word ook als 2 aparte onderdelen geopend, dit geldt voor alle resoluties die ik in wil stellen(1024*768, 1600x900 enz enz).

Ik kan dus maar 1 daadwerkelijke pagina hosten, want anders vervangt hij de 1 gewoon voor de ander.

Kies ik voor de mobiele pagina terwijl ik een 1600x900 resolutie heb, wordt er dus niets aangepast ondanks dat het een responsive thema is, maar bekijk ik het ook als 480 pixels, waardoor ruim de helft van mijn website getoont wordt.

 

Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik tegelijkertijd beide hosten en kiest het programma zelf de juiste weergave?

 

Reacties

mi-bo schreef op 16.09.2015 om 11:08 uur

In Webdesigner Prem, staan een aantal kant en klare websites( met een R aanduiding) die ook de mogelijkheid hebben om met tablet en telefoon zijn te bekijken, het kan gebeuren dat de bestanden te groot zijn ,maar die kunnen in de telefoon optie veranderd worden, neen een kijkje op mijn info site http://www.magixwebdesigner.nl

dit is gemaakt met ontwerpgalerie met  hhoft en mobiel

gr

Michael 

damijocreative schreef op 21.09.2015 om 14:42 uur

hai michael,

 

Zoals aangegeven gebruikte ik deze thema's al(aangeduid met een R) maar deze zijn alles behalve responsive.

In die zin van " hij schaalt niet mee" , op wat voor browser ik ook kijk.

Kijk ik op mijn mobiel, dan is hij net zo groot als wanneer ik kijk op mijn full hd laptop met een instelling van 1366x768.

Met als gevolg dat als ik mobiel ga, ik 1 heel grote foto te zien krijg(welke 1 van de onderdelen is), en op mijn computer wel de hele website.