Hoogte sporen

Midimaster schreef op 04.03.2020 om 16:32 uur

Goedemiddag,

Heb net (na videodeluxe te hebben bijgewerkt) ook maar gelijk Music Maker bijgewerkt.

Een aantal dingen vallen op. In het verleden aangeschafte instrumenten zijn niet meer te downloaden vanuit de cloud.

En de spoorhoogte staat standaard op Groot, terwijl ik liever met klein werk (die optie is er niet meer). Dus zet ik alles op standaard, maar bij het importeren of neerzetten van een geluid op het (of een) spoor, veranderd het weer terug naar Groot.

Ook als ik alle sporen op standaard zet en door de sporen scroll (met de muis), veranderd alles weer naar de Grote indeling.

Kan ik dit vastzetten? Zo ja, waar?

Ik heb de 28.0.2.47 versie geïnstalleerd staan.

Grt.

Aad Nieuwmans

Reacties

mi-bo schreef op 04.03.2020 om 16:56 uur

@Midimaster

Beste Aad.

Net boven FX staat de lijn gaat hier opstaan dan

veranderd de muis in pijltje omhoog naar beneden hier kunt u spoor hoogte vergroten of verkleinen

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 04.03.2020 om 18:07 uur

@Midimaster

Beste Aad.

Als U naar Hulp gaat, dan Uw activering gaat kunt U het daar aangeven

en anders naar deze link gaan,

https://www.magix.info/nl/forum/wist-u-dit-al--1223140/

sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 04.03.2020 om 18:19 uur

hallo Aad,

Een druk op de Tabtoets , worden alle sporen in één keer op standaard of groot gezet.

  1. Als de sporen op groot staan wordt door op de Tabtoets te drukken de sporen op standaard gezet
  2. Als de sporen op standaard staan wordt door op de Tabtoets te drukken de sporen op groot gezet

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Midimaster schreef op 04.03.2020 om 18:23 uur

Hallo Michael,

Sporen: grappige is als ik dat doe met spoor 1 (wist ik al natuurlijk) dan verklein ik mijn spoor, als ik daarna spoor 2 pak, bijvoorbeeld, dan wordt spoor 1 weer groot.. ;-) dus ook rechtermuisknop, alle sporen op standaard helpt niet..

Over de aangeschafte instrumenten:

Vintage Organ: VISO16-
Space Pad: VISO12
String Ensemble: VISO17-
Lead Synth: VISO12-      
Electric Bass: VISO11-          
Century Guitar: kon ik wel weer downloaden
Pop Drums: idem

Ik heb ze ook als .exe staan, maar kan ze niet meer activeren met mijn destijds verkregen VISO code..
Kan ze nu alleen kopen.

Grt.
Aad

 

Midimaster schreef op 04.03.2020 om 18:30 uur

hallo Aad,

Een druk op de Tabtoets , worden alle sporen in één keer op standaard of groot gezet.

  1. Als de sporen op groot staan wordt door op de Tabtoets te drukken de sporen op standaard gezet
  2. Als de sporen op standaard staan wordt door op de Tabtoets te drukken de sporen op groot gezet

Succes,

Rob

Hoi Rob,

dank je wel. Dan blijven ze wel in het gewenste formaat.

Grt.

Aad

Midimaster schreef op 04.03.2020 om 18:31 uur

Ik zal voor dat andere probleem een ander topic openen..